Deo helpt bij niet tegen het zweten alleen tegen de geur
Assieraden zijn inderdaad 9 van de 10 keer heel intens Dure optie, maar je kunt ook naar een edelsmid gaan die maatwerk biedt.
Weet verder niet wat je stijl is, maar ik zag bv hier ook hele simpele hangers naast alle kleurrijke designs.
Ja zal t is proberen
Ik las dit verkeerd.
Ik kwam laatst een (vond ik) subtiel sieraad tegen een ketting met een kraal eraan en daarin zat as. Ik ga het even proberen te zoeken.
Edit: gevonden. The seventh sea maakt wat ik bedoel. @Sedana
huh dit is toch niet waar? vers zweet stinkt niet - pas door de bacteriën wordt de stank veroorzaakt. Een anti-transpirant deo werkt tegen zweten, juist niet perse tegen de geur
Anti zweet deo werkt bij de ene beter dan bij de ander. Bij mij werkt het totaal niet
Ik ben echt een mega zweter onder mijn oksels en ik heb nu zo een smeerdeo gebruikt van het merk Lekker (te koop bij Kruidvat).
Werkt bij mij echt mega goed voorlopig. Ik kon zelfs een jurkje 2 dagen aan (en dat doe ik normaal nooit omdat ik bang ben dat het anders toch stinkt).
Maar ja het is wel zo dat voor iedereen wat anders werkt, en soms werkt iets een tijdje en dan weer niet. Maar de smeerdeoâs zijn voor mij momenteel het meest effectief.
ja deze werkt super goed
Ik zal eens kijken, maar onder me armen zweet ik sowieso niet heel veel. Voornamelijk met wat warmere dagen op me rug erg veel en veel onder me borsten. Wil ook niet de hele tijd in het zwart rondlopen. Overigens zie je in zwarte kleding vaak ook zweetplekken.
Ik kan Loveli deosticks aanraden, wel goed de gebruiksaanwijzing lezen.
Heb je de sieraden van Seeyou gezien? Die vind ik op de website idd heftig lijken, maar zijn hele subtiele ringen bij. Toevallig tijdje terug iets uitgezocht (uiteindelijk niet gekocht, mijn familie wel) en die zijn echt mooi subtiel en valt niet op dat het as sieraden zijn.
De rexona deostick die hierboven werd aangeraden gebruik ik ook vaak op andere plekken dan onder mijn oksels, werkt ook top tegen een zweetsnor.
Als zij ze allebei heeft gekocht krijg je logischerwijs maar één label voor één pakket. Er trouwens een apart topic voor al je vinted/marktplaats vragen!
Mn zus heeft een hele subtiele ring waar het as van onze oma in verwerkt zit. Misschien heb je die opties wel ipv een ketting ofzo?
Maar dat is toch niet per se logisch? Want 1 paar laarzen past in de afmetingen die genoemd werden bij verzenden. Stel dat zij ze alle 4 had gekocht, hadden dus 4 paar laarzen in een pakket passen van 40x25x15 cm. En Homerr kon ik niet uitzetten, dat had ik liever wel gedaan want zelfs het grootste pakket bij Vinted is dus heel klein (deze afmeting). Hoe had ik het dan moeten invoeren?
Edit: ik kon dat topic niet vinden, had al op Vinted gezocht maar dan krijg je hem niet. Op âMarktplaatsâ wel, dus daar zal ik voortaan posten. Maar ik vraag me dan nog steeds af hoe het wel had gemoetenâŠ
Qua formaten durf ik niks te zeggen, maar het is wel standaard zo dat je maar één label per bestelling krijgt⊠dat is niet aan te passen.
Als ik van euroâs naar dollars wil wisselen. Dan is het toch het meest gunstige als de dollar hoog staat? Dus stel 1 euro is 1,08 dollar waard. dan is dat gunstiger dan wanneer de dollar maar 1,00 waard is toch want dan krijg ik meer dollars? ff chaos in mân hoofd.
Nee, precies andersom. Hoe minder de dollar waard is, hoe meer dollars je voor je euro krijgt.
Dit klopt, maar dat is hetzelfde als @LaScript zegt. Dus het is niet andersom.
1 euro = 1,08 dollar. In dit geval is dollar minder waard dan de euro, voor 1 euro krijg je namelijk méér dan 1 dollar en voor 1 dollar krijg je mĂnder dan 1 euro.
Dus het verwarrende is dat het bedrag van de dollar groter is, maar dat betekent dat hij ten opzichte van de euro minder waard is. En dat is dus gunstig, want op die manier krijg je meer dollar voor je euro