Durf te vragen #7

Als dat zou boeien zou ze niet kijken, daar zijn ook andere manieren voor. Anders kun je een lijst maken met stories voor volgers? Dan kies je zelf wie het ziet. Kunt haar ook blokkeren als je het echt vervelend vindt natuurlijk

1 like

Dat hoeft ook niet perse voor in het huis te zitten. Een hoofdaansluiting kan ook in de woonkamer zitten. Ik heb drie jaar lang bij een provider gewerkt. :blush:

Haha ik ben dan zo petty dat ik haar zou blokkeren van mā€™n stories :joy: (maar ik heb ook geen openbare insta omdat ik dit irritant zou vinden)

4 likes

Ik heb een weerstation gekocht ben ik nu bejaard? :joy:
Edit: zonder zoā€™n propellor voor buiten maar wel met een buiten meter.

5 likes

Haha ja ergens wil ik dat ook, maar tegelijkertijd is het dus heel intrigerend. Ik plaats wat en dan binnen een halfuur oid. heeft zij het gezien. Nu is het bijna een soort spelletješŸ˜‚

2 likes

Misschien iemand anders die jou volgt die deze story naar haar doortstuurt zo van ā€˜haha kijk ditā€™

Op de website staat dat dat voor extra kosten kan zorgen, daarom check ik het graag even. Ik denk ook dat de kabel binnenkomt in de woonkamer, maar daar zit mn meterkast niet.

Wij laten ons punt verleggen van de woonkamer naar de meterkast en dat kost ongeveer ā‚¬300. Mijn vriend wil het graag, boeit mij echt nul waar dat modem staat maarja.

2 likes

Ja en soms word je bereik ook wel echt minder doordat de meterkast in je gang zit (meer deuren ook).

Ons aansluitpunt zat ook in de woonkamer, maar nu met glasvezel in de meterkast. Nu gelukkig goed internet maar toen we nog niet over waren op glasvezel merkte je dat verschil wel.

2 likes

Wie is deze acteur?? Hij komt me zoooo bekend voor maar kan m gewoon NIET vinden

1 like

Tibor Lukacs?

12 likes

Het is hem niet maar heeft in deze shot ook wel iets weg van Matthew McConaughey.
Maar waar zie je deze persoon in nl serie/film of??

2 likes

Ik ken hem vooral uit Nieuwe Buren en Homies!

2 likes

Welke hapjes maken jullie graag voor feestjes? Binnenkort geven we weer een feestje en ik ben op zoek naar weer wat nieuwe inspiratie :star_struck:

1 like

Ik heb deze laatst opgeslagen want het leek me heel lekker (en makkelijk) brood zou ik niet zelf bakken maar met een stokbrood van de bakker serveren. Of Turks brood.

4 likes

Deze maak ik graag en ik doe er dan stukjes Turks brood bij.

En ik maak vaak guacamole met tortillachips en stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en verder wisselt het heel erg. Maar die fetadip is echt een hit haha. Een vriendin van me vraagt altijd of ik die weer maak als ze bij me komt borrelen.

5 likes

In het borrelhapjes topic staan ook veel tips en ideeƫn!

Borrelhapjes/kaasplanktopic

2 likes

Bewaren jullie wel eens stukjes uit tijdschriften en hoe doen jullie dat? Ik lees wel eens artikelen die ik wil bewaren of tips voor B&Bā€™s ofzo, maar wat er nu gebeurt is dat ik een enorme stapel tijdschriften heb terwijl ik eigenlijk gewoon alleen dat wil bewaren wat ik interessant vind. Maar heb nog niet echt idee van een manier om dat netjes en gesorteerd te doen

Is dat echt zo? Ik woon in een gat en een aantal jaren geleden hebben ze hier van een bepaald bedrijf glasvezel aangelegd in de straat, maar toen hoefde ik niet ivm de kosten. Toen werd er gezegd dat als ik het niet wilde ik zelf een hoger bedrag zou moeten betalen als ik later wel zou willen. Maar dat is niet zo?

Edit: dit zegt de consumentenbond erover

Wat kost het aanleggen van glasvezel?

Het aanleggen van glasvezel is over het algemeen gratis, wanneer een hele wijk aangesloten wordt. Ligt er al glasvezel in jouw wijk, maar niet naar jouw huis? Dan zijn de aansluitkosten over het algemeen voor jouw rekening.

De kosten voor een aansluiting achteraf wanneer er al wel glasvezel ligt in jouw wijk, maar niet in jouw huis, kunnen variĆ«ren van ā‚¬150 tot ā‚¬1500. Afhankelijk van de afstand van je huis tot aan de al bestaande bekabeling.

1 like

In een map met insteekhoesjes
Of ik plak meerdere kleine plaatjes op een blad en doe het zo gebundeld
Ik doe het met recepten uit bijv de allerhande

2 likes