Durf te vragen #7

Stoneline pannen zijn heel fijn! Sinds ik ze heb, bak ik met plezier pannenkoeken/crepes.

2 likes

Ik ben op zoek naar een programma dat een pdf naar een Word bestand kan omzetten. Eenmalig een klein bedrag ervoor betalen is geen probleem als je dan een beter resultaat krijgt dan bij een gratis variant. Is namelijk een tekst met ook behoorlijk wat tabellen en afbeeldingen.

Dat kan via Adobe Acrobat

2 likes

Ik gebruik voor schoolopdrachten wel eens smallpdf.com

4 likes

Je mag het ook wel naar mij sturen zodat ik het kan omzetten met Adobe als de inhoud niet te privé is. Love deze functie van Adobe.

1 like

Heel lief aanbod! Maar het bevat o.a. telefoonnummers van een hoop mensen dus (ondanks dat jij vast een heel betrouwbaar persoon bent :blush:) lijkt me niet verstandig.

3 likes

Volgens mij kun je een proefversie van Adobe nemen. Dan kun je het zelf doen.

2 likes

Ik vond pdf24 heel handig. Dat is een klein programma’tje dat je op je pc installeert (gratis) en veel dingen met een pdf kan waaronder dit.

2 likes

Is er iemand in de PR die de media-/pr-waarde van een persoon (influencer) voor mij kan opzoeken?

Nee, want zoiets bestaat niet

Er is geen eenduidig antwoord op althans. Niet een database oid

4 likes

Ik ben aan het sparen voor de glazenzegels van de Jumbo maar het schiet nog niet op. Is er iemand die ze spaart via de app en ze niet gebruikt?

1 like

Er is het officiele kortingscode en spaaractietopic waar je deze vraag kan stellen.

2 likes

Oh bedankt, ga ik daarheen met mijn vraag!

Hoi! Vraagje over de WIA.
Ik ben vorig jaar bevallen en nu ziek door deze zwangerschap. Daarvoor zat ik om een andere reden ook al in de ziektewet. 120 weken na de eerste ziektedag zou ik in de WIA gaan. Dat is nu ongeveer. De afgelopen maanden kreeg ik 100% vanuit het uwv, omdat ik ziek ben door de bevalling/zwangerschap.

De WIA aanvraag loopt nog. Maar ik ben alvast benieuwd of ik dan 70% krijg of 100%? Omdat ik natuurlijk nog niet hersteld ben van de zwangerschap. 100% klinkt mij logischer, echter kan ik het oprecht nergens terugvinden en van het uwv moet ik de goedkeuring wia afwachten. Echter wil ik qua vaste lasten wel weten waar ik aan toe ben.

Ik vind online veel over ziektewet en zwangerschap, maar niets over een casus zoals die van mij. Dus dat je ziek door zwangerschap (100% loondoorbetaling uwv) de WIA ingaat.

Dank!

Aah ik gebruikte een dergelijke tool op werk vroeger. Snap wel dat bepaalde dingen natuurlijk situatiegebonden van meer/minder waarde zijn. Thanks voor het antwoord in ieder geval.

Ik zit in de Wia ook na zwangerschap, deels eraan verbonden. Ik weet niet alles, maar je mag me berichten.

Heeft iemand een machine van mysoda of aarke ? Zo ja, hoe en waar hervul je de cylinder?

Ik heb Mysoda. Ik bestel 2 cylinders en mag er dan weer 2 gratis retourneren. Alleen de eerste keer betaal je dus het statiegeld. Ik doe wel een paar maanden met 2 cylinders maar zou wel liever gewoon naar een winkel kunnen.

1 like

Ik wil een collega blokkeren op whatsapp maar wil wel haar berichten in de groepsapp zien.

Kan dat?

1 like

Ik heb een Aarke, ik heb een cilinder van de Blokker gekocht en dan kan je daar elke keer voor €10 weer een nieuwe voor inwisselen.

2 likes