Durf te vragen #7

Maar je zegt dan dat de dollar laag staat, en dat is wel andersom. Een munt die laag staat is gunstig als je wil wisselen @LaScript

2 likes

Laves.nl

3 likes

@crazyplantlady @Lemongrab
Thanks! ik snap hem haha

2 likes

Ik zal eens kijken

1 like

Ik ga morgen met m’n kind van bijna 2 naar bevrijdingsfestival. Er staat op de website dat ik geen eten en drinken mee mag nemen. Maar zou dat voor haar wel mogen / een uitzondering zijn?

1 like

Dat denk ik niet. Als het een festival is waar kinderen ook welkom zijn dan zul je daar vast genoeg kunnen kopen!

1 like

Vaak alleen voor heel kleine babies. Kinderen van rond de 2 kunnen veel eten van wat ze daar verkopen. Misschien dat je nog wel weg zou komen met wat fruit

3 likes

Ik wil een keer baantjes gaan zwemmen. Ik heb dit sinds kind zijnde niet meer gedaan, dus mijn snelheid en conditie zijn waarschijnlijk 0.
Zijn er verschillende banen voor verschillende tempo s/slag?

1 like

Meestal wel inderdaad! Bij ons heb je de ‘normale’ baan waar iedereen in mag, de ‘doorzwem’ baan waar iedereen die een tandje harder gaat in kan en ook nog de borstcrawlbaan voor de echte diehards. Wordt meestal aangegeven met bordjes op de rand en het ‘normale’ deel is vaak het grootst, daar kan je dus heeeeerlijk in je eigen tempo zwemmen. Komt helemaal goed :ok_hand:t3:

2 likes

Ja! Waar ik ging was er een langezame baan, een normale baan en een snelle baan. Ik zwom tussen de oudjes die me gewoon inhaalden :joy:

2 likes

Bij ons is er ook een “ik zwem eigenlijk niet maar vind water wel lekker”-baan. Met mensen die veelal aan de kant hangen en af en toe eens heen en weer zwemmen haha

8 likes

Long shot, maar komt er iemand wellicht begin van komende week in de buurt van Fabrique des Lumières (Amsterdam) die 2 fysieke giftcards zou willen halen en per post versturen? Heb het zondag 12 mei nodig, uiteraard zal ik alles voorschieten en betaal ik de verzendkosten etc.

Ik weet dat ze ook online giftcards hebben, maar vind een fysieke leuker dan een uitgeprint papiertje.

3 likes

Kan je ze niet bellen om te vragen of zij t opsturen?

7 likes

Weet iemand uit ervaring of er bezoekuren gelden bij Bergman Clinics? Specifiek die in Naarden? Kan het online niet vinden

Sorry niet erg specifiek, ik zie wel bezoektijden. Maar ik wil iemand bezoeken die daar in de ochtend geopereerd wordt

In Rotterdam niet.

3 likes

Als in je mag altijd komen aankakken? Of helemaal niet

1 like

Geen specifieke bezoek tijden, je mocht toen gewoon komen.

2 likes

Hoe krijg ik op het forum een categorie weer zichtbaar?

Heb je 'm uiteindelijk nog gekocht? Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit en of het als laptoptas te gebruiken is.

2 likes

Bij mij zie ik niks bij genegeerde categorie

Ook via je link op het belletje gedrukt maar dat werkt ook niet :joy: