Ik stop het gewoon in een plastic of papieren zakje, of een doosje, of de verpakking van iets wat ik heb besteld, of net wat ik heb liggen.
Ok top!
Ik heb zulke zakken besteld en vind ze voor versturen van kleding heel fijn werken. Ik heb ook geen negatieve reacties van kopers gehad dat een zak gescheurd is oid.
Ik ben wel eens afgewezen omdat ik dik ben. Ze waren ervan overtuigd dat ik daardoor niet mee kon met de energie van tieners.
Ik had hier ook wat meekunnen doen (gesprek begon met de vraag of ik zwanger zelfs was⊠uhhh) maar je moet je afvragen of je je energie eraan wil besteden. Het zegt een hoop over de bedrijfscultuur.
Als ik een pakket wil versturen (naar het buitenland) dan kan ik er toch ook gewoon een x aantal postzegels op plakken ipv een verzendlabel betalen bij een pakketpunt? Als het bedrag dat er op zit maar juist is?
Nee, volgens mij kun je geen âbriefâ meer versturen als een pakketje. Ik heb jaren terug eens een klein pakketje dat door de brievenbus paste naar finland gestuurd en toen gaf het postNL punt aan dat ik er geen postzegels op kon plakken maar dat ze het echt als pakketje zagen waar ze een label voor moesten printen. Maar geen idee of dat pech was of nieuw beleid toen
Ik heb dit een tijdje terug gedaan en dat pakketje is nooit aangekomen.
Naar het buitenland mag je inderdaad geen producten meer als een envelop versturen. Het moet als pakketje.
Het klopt wel wat je zegt, een gewoon pakketje mag gefrankeerd worden met postzegels. Bij het postkantoor plakken ze er dan een pakketlabel op en halen de waarde van de postzegels van dat pakketlabel af.
Ja ik dacht ook het gaat er toch om dat er een bedrag op zit en hoe dat er dan op zit maakt niet uit. Maar ik ga wel met mân vel postzegels naar het postkantoor en vraag het dan even, als het gewoon mag plak ik het er wel ter plekke op.
Je kunt tegenwoordig ook in de postnl app een pakketcode kopen om op je pakket te schrijven.
Als het in de brievenbus past kun je het gewoon in de brievenbus gooien dan. Anders moet je hem nog wel af gaan geven bij een punt.
Is er iemand die kan inzien op de website van de consumentenbond wat de beste torenventilator is?
Is een werkgever verplicht om je administratie te bewaren? Het is nu ± 2 jaar geleden dat ik daar uit dienst ben gegaan, maar ik wilde mijn salarisstroken opvragen van destijds ivm systeemcrash. Bij bedrijf 1 is dat gelukt. Maar bedrijf 2 zegt dat zodra iemand uit dienst gaat, dat allemaal weggegooid wordt. Bedrijf 1 is een groot concern en bedrijf 2 is een eenmanszaak.
Kleine disclaimer:
Ik begrijp natuurlijk dat het in eerste instantie eigen verantwoordelijkheid is om je eigen administratie goed op orde te hebben.
Hier staat 7 jaar na uitdiensttreding
Algemene hoofdregel is 2 jaar nadat dienstverband geëindigd is (bewaartermijnen gaan pas in na einde contract, tijdens contract moet alles bewaard blijven). En voor bepaalde documenten gelden afwijkende regels, bijv omdat de werkgever vlg mij nog richting Belastinfdienst eea moet kunnen bewijzen als er ooit een claim komt etc. Daarom geldt er voor salaris administratie 7 jaar
Ah top dan weet ik genoeg, bedankt!
Beste is de Dyson AM07 met een 7,1 en daarna Honeywell HYF290E4 (6,9). Statiefventilatoren krijgen veel hogere ratings (die van Duux (8,0) komen allemaal als beste uit de test).
Stuur me maar een dm
Daylio? Of meer écht dagboek achtig?
Ik kwam dit net tegen tijdens hardlopen (zie foto in spoiler). Is dit een ontsnapt huisdier? Moet ik dan wat doen?
Ja zal ik om 08:00 even doen denk ik! Edit: oh pas om 09:00 open⊠dan sta ik voor de klas dus even kijken hoe haha. Thanks iig!