Is het geen speelgoed?
Die is van jou nu. Finders keepers
Hahahahhah omg dit zou wel heeeeel erg zijn. Ik was aan het rennen dus ik heb niet lang gekeken. Ik vond 'm er vrij echt uit zien maar geen idee dus.
Kun je niet teruggaan en kijken of die er nog ligt?
Hahhaa ik denk ook dat het speelgoed is, als ik inzoom
Jaa kijk die mond en ogen dan moet wel nep zijn toch
100%
Hahaha ik schaam me inmiddels echt diep
Haha sorry maar ik vind het heel jammer dat je nog niet de dierenambulance had gebeld
Zo goed bedoeld haha
Hahahha echt geen sorry nodig want ik had dit ook echt gehoopt bij een ander. Voor mezelf ben ik blij dat ik ook hier even heb gepost (verkeerde topic sorry Lula).
Ahh dit met die hagedis hierboven doet me denken aan mijn opaatje (die al een behoorlijk aantal jaren niet meer leeft), die helemaal verontwaardigd met een speelgoedbekeuring bij het politiebureau stond, die hij onder de ruitenwisser van zijn 45km autootje had gevonden. Moest lachen en huilen tegelijk toen ik dat hoorde
Ze gooit het er ook op dat ze overgestapt is van boekhouder, dus dat ze die gegevens sowieso niet meer heeft. Maar een boekhouder is toch verplicht om de administratie over te dragen aan de nieuwe boekhouder?
Zegt ze dat ook tegen de belastingdienst als die nu ineens op de stoep staan? Denk dat die daar geen boodschap aan hebben en ze een lekkere boete krijgt hoor.
Hahaha nee inderdaad. Mijn vriend had alle bestanden op een harde schijf staan die stuk is gegaan tijdens de verhuizing. Had de belastingdienst ook geen boodschap aan. Eigenlijk weet ik het ook wel, maar ik wil het toch dubbelchecken voordat ik mezelf voor lul zet in een mail .
Ik heb een vrij passief agressieve mail gestuurd . Ik weet namelijk bijna wel zeker dat ze het gewoon nog heeft alleen dat ze gewoon geen zin heeft om de moeite te nemen om het naar mij te sturen.
Ik heb het nog even verder uitgezocht en het is zelfs een strafrechtelijke overtreding als je je niet aan het bewaartermijn houdt. Dus dat heb ik ook even duidelijk gemaakt.
Werkt iemand hier bij Specsavers en mag ik diegene wat vragen?
ik weet niet hoe het met de lenzen zelf zit maar mijn broertje heeft eens een infectie aan zijn hoornvlies gekregen door lenzenvloeistof van de AH/etos en was bijna blind daardoor
sindsdien koop ik braaf alles wat met ogen te maken heeft bij de opticien
Ja!!! Je ogen kunnen beschadigd raken door slechte/slechtzittende lenzen. Ik heb nu speciale daglenzen die extra veel zuurstof doorlaten en die zijn super fijn. Is wel duur (3 euro per dag), maar met je ooggezondheid wil je niet fucken.
Mijn daglenzen kostten een paar jaar geleden € 21,50 voor 15 paar bij een goede opticien. Dus dat valt op zich wel mee. Ik draag ze hooguit een keer of vijf per jaar (bijvoorbeeld als ik een dagje naar het strand ga), dus voor mij is het echt een verwaarloosbaar bedrag.