Durf te vragen #7

Missch een stomme vraag maar:
Ik heb net een air bnb (1000 euro) geannuleerd die ik via mijn cc had betaald. En krijg nu het geld terug.
Mijn cc heeft echter een Max van 2500 euro rood staan, en ik had het al aangevuld tot maar 700 min saldo.
Hoe wordt het bedrag precies bijgeschreven, heb ik dan een “overschot” op mijn cc van 300 euro?

Ja. En dat kun je dan meestal weer overboeken naar je gewone rekening (duurt wel lang bij mij, paar werkdagen)

1 like

Bij mijn creditcard wordt hij elke maand terug op nul gezet. Als ik alleen dingen heb betaald wordt dat bedrag dus van mijn rekening gehaald. Als ik op de credticard in de plus sta omdat ik geld heb teruggekregen, wordt dat op mijn rekening gestort.

4 likes

Je kan het rooster vastdraaien met een heel klein schroefje onderaan! Die zat als het goed is bij je pakket in, samen met een schroevendraaier

4 likes

Wow, ik had dit ook helemaal gemist! Maar ook ik heb dat schroefje denk ik weggegooid…

2 likes

Lezen jullie de gebruiksaanwijzing niet? :joy: en zo’n schroefje zit er toch niet bij als aanvulling op je voorraad? :joy:

8 likes

We zijn vorige keer vergeten onze groene bak buiten te zetten die 1x in de twee weken geleegd wordt (oeps…). Nu blijkt de volgende keer midden in de vakantie te vallen en buren zijn er wss ook niet. Er zit dus geen zak in de bak (I know, allemaal lessen voor volgende keer). Wie heeft de tip om dit op te lossen voor we terugkomen in een tuin vol maden/vliegen?

Een blokje tussen de deksel doen zodat er lucht bij kan. En volgens mij is klimop (gewoon snoeiafval daarvan) ook goed tegen maden enzo want daar houden ze niet van.

3 likes

O ja shit. Die snapte ik idd ook niet en toen heb ik een YouTube filmpje gebruikt :joy: oke excuus, ik snap dat het schroefje verloren kan gaan

2 likes

Stukken hedra er in gooien, dan gaan de maden dood!

2 likes

Deze is nu stuk en ik wil graag een nieuwe bestellen. Wie weet hoe dit heet?

2 likes

Scoop ball?

2 likes

Iets met scoop? Scoop bal?

2 likes

Op vangbal spel of scoopbal kan je wel het e.e.a. vinden.

1 like

Deze vrouw komt steeds voorbij op TikTok live, wat is ze aan het doen / wat zijn die dingen?

4 likes

Dank jullie wel!

2 likes

Voor je op vakantie gaat langs de milieustraat rijden om je gft afval weg te brengen?

Mijn vraag hierover. Waarom zit hun pols vast?

3 likes

Ja maar hoe? Het is een enorme bak… :grimacing:

als de bak dicht zit komen de maden en vliegen niet in je tuin. die blijven dan in de bak. en als je die open doet gaan ze pas zwermen.

2 likes