Dat zijn ESD bandjes. Heeft met sttische elektriciteit te maken.
Ik weet niet hoe groot je tuin is en wat er precies in de bak zit, maar als het gewoon tuinafval is kun je het misschien juist uit de bak halen en als een soort compost uitspreiden/tussen je planten leggen? Dan gaat het in ieder geval niet broeien maar verdroogt/vergaat het gewoon.
Als je het dan weer weg wilt hebben als je terugkomt kun je alsnog terug in de bak doen.
Een grote zak om je bak heen doen, hem op zān kant leggen en zo goed mogelijk leeg schudden. Of eventueel op zān kop als je met twee personen bent.
Ja gek genoeg hele gebruiksaanwijzing goed gelezen. En nu ik erover nadenk herinner ik me dat schroefje ook gewoon. Maar ik denk dat t zwarte kapje niet goed gedraaid had en dat het daardoor alleen in het onderste deel geschroefd is en vervolgens eruit gevallenā¦
Ik ben op zoek naar een tooltje waar je rsvpās bij kan houden, maar waar die ander ook de rsvp later nog kan bijwerken.
Het is voor een werk event waar we goed willen inschatten hoeveel eten we moeten bestellen. Vorige keer heb ik een Forms gemaakt, maar kreeg ik daarna heel veel e-mails met of mensen nog van de lijst mochten. Zat te denken aan een scriptje te schrijven dat mensen onbeperkt kunnen aanmelden en dat de laatste entry geldig is, maar het voelt als te moeilijk denken haha. Weet iemand iets?
Is een kalender-uitnodiging niet genoeg?
Nou veel mensen sturen bij ons geen antwoord bij het accepteren (dat kan in Outlook, geen idee waarom) maar dan zie ik niet dat zij hebben geaccepteerd. Het gaat om ongeveer 600 mensen dus best gedoe als je iedereen moet namailen
Ik ben uitgenodigd voor een huwelijk, op de kaart staat:
DATUM
Welkom vanaf 15u30
Ceremonie om 16u00
Receptie, diner en dansfeest volgen
Ben ik dan ook uitgenodigd voor receptie, diner en dansfeest of niet? Ik ben een beetje in de war.
Ik denk ja, maar minder belangrijk dat je daarvoor op tijd bent/de hele groep gaat gezamenlijk van ceremonie naar receptie - diner etc
gaat het via Outlook?
daar kun je ook een stemknop bij voegen, heb ik eens gebruikt voor een personeelsuitje: Stemknoppen gebruiken in berichten - Microsoft Ondersteuning Misschien heb je daar iets aan?
O top dit ga ik eens uitzoeken. Thanks! Iets in Outlook is wel het handigst met afstemmen met legal
Weet iemand wat dit voor beestje is? Het hing onder mijn keukenkastje
Edit: kan me niet bedwingen te zeggen dat het hier heel schoon is haha
Meelmot larf? Hoop het niet voor jeā¦
Ja ik zou ook zeggen meelmotten, heeft niks met schoon te maken helaas. Wel met goed afgesloten potten.
@kika en @Nefertiti jup, inderdaad⦠we zijn nu alles aan het soppen en weggooien We hadden al best wel veel in potten maar ook nog een hoop aangebroken verpakkingen, nou, no more
Dank voor jullie snelle reacties trouwens!
Edit: verplaatst naar zoek-topic
Ik heb je tante nog steeds op LinkedIn haha, zoān leuk mens
Haha wat leuk! Ja zij is echt oprecht fantastisch, een van de leukste mensen die ik ken! En doet ook veel tofs met werk inderdaad.
Ik ben op zoek naar een jonge vrouw (25-30 jaar) die net als ik, onzeker is over haar lengte en daar met mij over wil praten. Ik ben 1.65 meter en sinds 3 jaar heb ik hier echt ālastā van gekregen. Ik hoop dat het helpt om er met iemand over te praten die hetzelfde ervaart.