Lijkt mij fijn om hier met je over te praten!
Mygod iemand stelt een vraag en dan wordt er met voorbeelden gereageerd. Topic heet durf te vragen toch?
Ik heb deze in de koelkast liggen. Alleen is hij deels bevroren?? Er zit ijs in.
Ik heb geen vriesvakje in de koelkast. Er ligt/staat ook nog wat ander drinken maar dat is gewoon nog vloeibaar. Iemand enig idee hoe dit kan?
Lag het misschien tegen de achterkant? Daar zit soms wel eens ijsvorming.
Ja! En ik kijk nu ook goed en zie ijs tegen de achterwand van de koelkast. Even googelen of dat een probleem is
Op welke staNd staat de koelkast
Als het enkel bevroren druppels zijn niet, als het echt een ijslaag is dan kan het zijn dat je koelelementen niet goed meer werken of de deur niet goed meer sluit.
Ja oké, maar dat leek me vrij logisch en voor de hand liggend .
Ja! Echt irritant. Als die dat niet zou doen, zou die zoveel fijner zijn.
Op 6 (van de 7), dus dat lijkt me ook vrij hoog haha kan zijn dat dat per ongeluk verdraaid is. Heb het nu op stand 4 gezet maar geen idee hoe koud dat is. Het is een Etna koelkast.
Maar tegelijkertijd @FrozenFlame zat er ook een afdichtrubber aan de zijkant van de koelkast los, die heb ik net weer vastgeplakt.
Ben benieuwd of het aan één van deze dingen ligt! Thanks voor jullie antwoorden!
Ja is denk ik aan de hoge kant! Misschien helpt het dat je m lager hebt staan nu
Ja hoop het! In de fles drinken was het ijs wel chill maar na mijn post trof ik ook een bevroren halve bak salade aan die ik graag had willen eten dus beter geen ijs haha
Dat wieltje wat de stand aangeeft in onze koelkast draait echt super makkelijk. Dus wij hebben echt vaak dit probleem, dat de koelkast ineens een ijskast is geworden echt zo zonde van de verse groenten / fruit wat er dan ligt.
Oh wat jammer dat de periode niet lukt voor mij. Anders had me dit heel leuk geleken! Je mag me aanbevolen houden voor een volgende keer.
Ik vind het super jammer dat je je hier zo onzeker door voelt. Je mag me gerust een berichtje sturen hierover, maar ik weet niet of ik je kan helpen. Het klinkt alsof het heel diep zit en ik weet niet of mijn anekdotische ervaringen je zullen helpen.
Zelf ben ik 1m56 en heb totaal geen moeite met mijn lengte. Natuurlijk was ik liever wat langer geweest en professioneel heb ik soms het gevoel dat ik me dubbel moet bewijzen (zeker als beginnende/jonge leidinggevende), maar aan de andere kant: mijn lengte maakt me uniek (hoor ik dikwijls als compliment), het kan ook elegant zijn, ik ben supergelukkig en sta zelfverzekerd in het leven, het heeft mijn carrière (ondanks vooroordelen) niet in de weg gestaan… Kledij moet ik laten aanpassen, maar zoveel mensen moeten dat laten doen. Ik heb als bijbaan in een kledingzaak gewerkt en zoveel mensen moeten iets laten aanpassen, uiteindelijk is de standaardmaat ook maar goed voor een bepaald percentage van de bevolking. Trouwkledij maken ze expres heel lang, omdat je altijd nog korter kan laten maken, langer laten maken is moeilijker.
Haha slim. Waarom ben ik daar zelf niet opgekomen?
Je kon vroeger van het voedingscentrum gratis een koelkastthermometer aanvragen, maar ik zie dat ze dat nu niet meer hebben. Maar dat is wel een goeie tip, en voor een paar euro koop je er 1!
Sinds we dat ding hebben kwamen we erachter dat onze koelkast eigenlijk net iets te warm staat. Nu is het standaard 4 graden en blijft alles wat erin staat veel langer goed
Dit is toch juist logisch? Waarom zou je een product wat nog zo nieuw is vervangen i.p.v. repareren?
Dan had je ‘m in het begin terug moeten brengen. Snap dat ze het nu willen laten maken. Is ook goed voor het milieu.
Is toch fijn dat ze die service bieden? Het is even jammer dat je het apparaat moet missen, maar daarna heb je hem weer helemaal terug. Als het niet te repareren blijkt krijg je heus wel een nieuwe.
Heb zelf ook redelijk vaak een apparaat binnen een jaar moeten repareren en daarna nooit problemen gehad.