Durf te vragen #7

Ik vind de glazen flessen van Waterdrop heel fijn, die zijn er in 400, 600 en 1000 ml. Daar blijft geen smaak / geur in hangen. Influencers hebben regelmatig kortingscodes zodat ze iets minder prijzig zijn.

2 likes

@Flamoes heeft daar gewoond volgens mij?

Een fles die niet van plastic is. Plastic doppers nemen zelfs de geur van mijn vaatwastabletten over. Misschien ook goed om naar een fles te kijken met een wijde opening omdat deze makkelijker schoon zijn te maken.

Ik ben fan van RVS flessen. Paar ijsklontjes erin en je hebt de hele dag koel drinken.

3 likes

Ik heb daar inderdaad gewoond. Betwijfel of ik een foto 100% zeker zal herkennen maar je mag me altijd een dm sturen

3 likes

Ik kan je geen dm sturen! Kan jij mij iets sturen toevallig?

1 like

Gewoon naar je inbox gaan en daar flamoes intikken bij ontvanger.

4 likes

Oh thanks!

Ze hebben anders ook een facebookgroep

3 likes

Een vriend van mij woont op Uilenstede.

2 likes

Weet niet precies je vraag, wil je checken of die foto inderdaad op Uilenstede is gemaakt? Ik heb er gewoond, wel tijd geleden dus de laatste nieuwbouw ken ik niet, maar je mag me een berichtje sturen hoor.

Ik denk vooral veel planten neerzetten? Als je daarvoor ruimte hebt de hoogte in gaan zodat je meer plek hebt, met bijv. hangpotten aan de muur als je gaatjes mag maken voor een haakje, hangbakken aan je balkonrand, een stellingkastje met meerdere verdiepingen om potten op te zetten, of een bak met klimrek met klimplant (Toscaanse jasmijn vind ik leuk want blijft ook groen in de winter).
Misschien als je een betonnen vloer hebt houten vlonders neerleggen, volgens mij neemt dat minder warmte op?

1 like

Ik ga straks op de fiets naar mijn werk en wil alvast voorbereid zijn dus zoek een goed regenpak. Wat zouden jullie aanrader? Zoek iets dat het hele jaar door gebruikt kan worden? Alleen een jas? Jas en broek? Tips voor een merk?

4 likes

Jas, broek en regenschoenen van Agu. Hele fijne regenkleding. Daarnaast heb ik een jas van Jack Wolfskin. Deze jas kan ik eigenlijk het hele jaar door dragen. Heeft een goede capuchon, waterafstotend en winddicht. Met regen doe ik bijvoorbeeld alleen de knopen vast en de regenjas eroverheen. Ook alleen de knopen vast. Zo raak je niet bezweet.

3 likes

Ik wil een nachtje weg boeken voor mijn vriend zijn verjaardag, kan op locatie betalen maar om de boeking te bevestigen heb ik een creditcard nodig en die heeft mijn vriend. Er staat dat de creditcard niet wordt belast, maar kan mijn vriend dan wel ergens zien dat ik zijn creditcard gebruikt heb voor die boeking?

2 likes

Vaak wel, dan staat er ‘reservering’

Meh, jammer. Dan staat er zeker ook bij dat het van booking.com is en dat weet hij het al. đŸ« 

2 likes

Misschien kun je het hotel bellen en vragen of er een oplossing is? Of juist wel vooraf met ideal betalen?

4 likes

Misschien kan je zo’n prepaid creditcard aanmaken via revolut ofzo? Ik heb dat ook voor dat soort dingen

3 likes

Echt een luxeprobleem maar ik weet niet waar ik mijn vvv bon in wil leveren, waar geven jullie zo’n bon graag aan uit? Mijn voorkeur gaat uit naar webshop maar verder geen idee

2 likes

Ik heb laatst wat interieur dingen er van gekocht bij Karwei en hem ook eens besteed bij Wehkamp. Ze zijn vaak lang geldig dus je kan ook wachten tot je echt denkt:’oh leuk dat zou ik wel willen. ( althans er vanuit gaande dat je hem recent hebt gekregen :grinning:).

3 likes