Durf te vragen #7

Als je geen zonnescherm kan ophangen en een balkon met spijlen hebt: maak zo’n grondboor voor op het strand eraan vast. Dan kan je super makkelijk een parasol opzetten

2 likes

Iemand enig idee waar dit de eitjes van zijn?

3 likes

Lijkt op groene schildwants

8 likes

Ik heb google gebruikt, dus wie weet is het alsnog fout, weet iemand het beter.
Het lijkt op eitjes van een groene schildwants.

4 likes

Ziet er echt wel heel cool uit tho

11 likes

Meestal wissel ik hem in voor Bol bon ofzo.
@Uprooted na 3 jaar gaat er wel €6 per jaar af.

1 like

@anon42887991 @anon81378386 thanks! Ik heb ook even gegoogled en denk dat jullie gelijk hebben

2 likes

Oooh, dat is slim, thanks!

1 like

Koelt zo’n torenventilator net zo goed als een reguliere?

2 likes

Volgens mij wel maar is de ‘straal’ verticaal dus cover je meer?

En soort van daarover gesproken, ik heb sinds gister een mobiele airco die ik alle kamers van de bovenverdieping door wil slepen maar die slang hangt nu gewoon uit het open raam. Ik zie wel van die raamafdichtkits maar heb geen zin om die bij alle ramen op te hangen elke keer. Is er een andere handige manier om dit te doen?

@Riley ik verkocht die altijd voor geld aan mn moeder of tantes omdat die er veel meer mee konden haha

3 likes

Ik weet niet of je in elke kamer vergelijkbare ramen hebt, maar mijn zwager had een plank met een gat gemaakt welke hij in het kozijn kon zetten!

1 like

Heb ik ook, werkt ideaal!

4 likes

Ja! Dat is een goed idee
@iloveblush heb jij hem gekocht of ook gemaakt?

2 likes

Gemaakt! (Tenminste, m’n broer :sweat_smile:) maar het is letterlijk een plank met een gat erin dus had het zelf ook bijna gekund denk ik. :grin: Pluspunt is ook dat het meteen licht tegenhoudt omdat mijn rolgordijn door de aircobuis niet meer helemaal naar beneden kan.

@Neusklem heeft 1 van jullie een foto dan weet ik wat ik door moet sturen aan handige familie haha

Dit idee:

1 like

@Gelatelli Ja dit indd!

1 like

Ah dit is echt heel slim gedaan!
Maar mn raam gaat naar binnen open dus ik denk dat het dan niet werkt
Maar ga eens zoeken of we zelf wat kunnen maken, thanks

1 like

Dit misschien?

1 like

Heeft er iemand weleens bij KLM een light ticket geboekt voor een internationale vlucht? Zo ja, kon je daarna alsnog ruimbagage en stoelkeuze bijboeken en wat was je daar ongeveer voor kwijt? Een standard ticket met ruimbagage is namelijk 50 euro duurder, maar daarbij heb je geen recht op vrije stoelkeuze voor het inchecken. En ticket met ook vrije stoelkeuze (flex) is nog eens 75 euro duurder. Ik wil sowieso een stoel met extra beenruimte boeken maar daar moet je sowieso extra voor betalen (nog bovenop het tarief voor stoelkeuze). Ik twijfel dus een beetje wat wijsheid is qua welk ticket ik moet boeken als ik uiteindelijk ruimbagage en een stoel met extra beenruimte wil boeken. Zou ik beter gewoon meteen een flex ticket (dus 125 euro duurder + nog een onbekende toeslag voor de extra beenruimte) boeken of zou ik alsnog goedkoper uit zijn als ik nu een light ticket neem en later ruimbagage en een stoel met extra beenruimte bijboek?