geef m suikerwater of honing en een gipsverbandje
Denk het niet helaas…
Ik voel me echt een digibeet, maar ughhh Spotify is veranderd?? Hoe moet ik nu shufflen of een nummer op repeat zetten?
Huh dit was toch altijd al zo?
Oh dat heb ik ook altijd met mijn daily mix! Volgens mij omdat die al geshuffled is / altijd verandert ofzo? Maar als je je daily mix op shuffle wilt luisteren moet dat bij de afspeellijst. Bij albums of andere lijsten is hij bij mij wel normaal!
Ohhh thanks! Luister nooit daily mixen eigenlijk maar deze leek me wel leuk om te shufflen.
Mijn tandarts noemt altijd cijfers op tijdens de controle. Mijn score vandaag was 1-2-1-1. Weet iemand wat die cijfers betekenen?
volgens mij gaat dit over de ruimte tussen tand en tandvlees, moet zo klein mogelijk zijn.
Bestaat er van Whatsapp Business een desktop variant? Ik vind het van “gewoon” whatsapp, maar echt nergens die business versie
Thanks! Omg toch maar extra goed poetsen dan aan een kant haha
Mag je in België twee nachten in een camper slapen als die op een eigen oprit staat?
We huren samen met een bevriend stel en hun kinderen een woning via Airbnb in België over een paar weken. Twee gezamenlijke vrienden zouden het leuk vinden om twee nachtjes te komen, en zouden dat dan met de camper doen. Het is een grote vrijstaande woning, met flinke oprit waar de camper makkelijk op past. Ik wil het eigenlijk pas aan de eigenaar vragen als ik weet dat het officieel wel zou mogen, en ik kom er online niet helemaal uit.
ANWB?
Ik denk dat het mag als het niet op kamperen lijkt, dus geen stoelen/tafels/tenten… errond en wel degelijk op een privé-oprit staat (en dus niet op de openbare weg). Voor de zekerheid kan je nog even googlen op de specifieke stad waar je naartoe gaat of er lokale regels gelden. Het zou kunnen als het een stad is met een historische binnenstad dat er daar bv. andere regels gelden.
Ah thanks! Nee, verder hoeven er geen tafel buiten oid. Ze kunnen gewoon bij ons op het terras / binnen zitten. En het is een dorpje, dus verwacht wat dat betreft geen gekke dingen.
Wij hebben een sigarenboer/pakketpunt in de buurt. Nu heb ik al twee keer daar een verkoper voor specifieke e sigaretten gezien. Deze man verkoopt een speciaal merk en spreekt je ook aan of je rookt en of je niet interesse hebt in hun product en prijst smaken aan, geven zelfs “leuke” tasjes mee van het merk. Ik vroeg me een beetje af of dit wel mag ivm verbod op reclames voor tabak. Iemand die dat weet?
Hier heb je je antwoord . Is gewoon op Google te vinden.
Verbod reclame en sponsoring tabak en aanverwante producten | Roken en tabak | NVWA.