Thanks, ik kon alleen andere teksten vinden met uitzonderingen voor speciaalzaken.
Vraag me wel af wat je met deze info wil
Nouja ik vind het best bizar als je op die manier wordt aangesproken in een winkel aangezien er zoveel wordt gedaan om het stimuleren van roken tegen te gaan. Er komen daar ook gewoon veel jonge mensen een pakje halen. Dus ik dacht misschien kan ik er iets mee.
En was ook gewoon benieuwd of het wel of niet mocht aangezien er absoluut niet stiekem over wordt gedaan, dus vond het interessant.
Wij gaan vandaag op familiebezoek in Goes maar willen daarvoor of daarna even kort naar het strand. Weet iemand welk strand dichtbij is en een (leuke) strandtent heeft?
Wij hebben ook kingpolis op aanraden van de fietsenwinkel. Zijn ervaringen ermee is in praktijk heel goed en het is 1 van de weinige waar de voorwaarden bij elektrische fietsen echt heel goed zijn qua waardebehoud.
Ik ben op zoek naar de naam van een app (soort interface) die zorgt dat al je apps in je telefoon niet meer met pictogrammen worden weergegeven, maar in een lijst met enkel de naam van de app. Volgens mij is het zwart-wit weergegeven. Het doel van de app is dat je minder geprikkeld/getriggert wordt om veel op je telefoon zit. Ik had het op een vorige telefoon maar kan nu niet meer op de naam komen.
Ik heb ook kingpolis, bij elektrische fiets zo’n 90 euro per jaar maar inderdaad wel tot 3 of 5 jaar nieuwwaarde ipv dagwaarde.
Vraag voor mensen met een cilinder in de lens (ik heb zelf een cilinder van - 0,75), zit er bij jullie aan de zijkant ook een klein scheurtje?
Geen scheur, wel een kleine streep/inkeping iets onder het midden.
Dit?
Was een ellende om op de foto te krijgen hahaha, scherper dan dit kreeg ik het niet
Yes! Dat streepje geeft de onderkant aan.
Ik denk dat @Luzarl dit misschien wel weet. Mijn eerste gedachte was Kamperland, maar dat is alsnog een klein halfuur rijden vanaf Goes. Wilhelminadorp is dichterbij, maar ik weet niet of daar ook een strandtent is.
Fijn dat de opticien dat ook ff uitlegt bedankt voor je bericht!
Nee sorry @anon37686689 ik woon al best lang niet meer in zeeland en die strandtenten wisselen heel vaak van eigenaar. Maar op zich is het grote strand in Vlissingen wel gewoon leuk en heeft strandtenten en terrasjes rondom de Boulevard al denk ik dat het daar heeeeel druk is
Ik heb n.a.v. tips in dit topic meerdere oordoppen geprobeerd (voor het slapen) en deze komen in 3 maten, maar passen me niet, mijn gehoorgangen zijn blijkbaar groter dan hun L haha. Ik heb de L wel meerdere nachten gedragen, de S en M alleen een paar seconden om te passen. Vind het toch een beetje zonde om ze weg te gooien, mocht iemand ze willen, dan ga ik ze schoonmaken en kan ik ze op de post doen. Stuur me dan een berichtje.
Weet niet of je nog tips zoekt voor oordoppen, maar van die basic wasbolletjes van Ohropax zijn voor mij veruit de meest comfortabele. Passen altijd, drukken niet irritant op de binnenkant van je oren en houden geluid goed buiten.
Mijn oren doen pijn van alle soorten oordopjes behalve van die.
Ah, kom er nu zelf weer net op: minimalist phone.
Thanks! Ik heb voor nu Loops, waar ik wel redelijk blij mee ben! Maar deze tip onthoud ik voor als mn ogen toch weer zeer gaan doen, thanks.
Dit is echt mijn holy grail inderdaad. Ideaal voor als er omgevingsgeluid is.