Weet iemand hoe dit gerecht heet? Onze Turkse buurvrouw heeft het voor ons gemaakt en samen met sla, komkommer, tomaat en citroen gegeven het doet me denken aan köfte
Cigköfte is dit volgens mij!
Ah yes!! Dank je wel!
Wat leuk dat ze dat gegeven heeft!
Ik heb een fijne en niet al te dure, zal morgen even aan m’n vriend vragen welke het is!
Edit: grapje, heb ‘m al. Het is deze! Je mag me altijd DM’en voor meer info.
Que
Had je deze vraag niet al gesteld? Een zieke verzorgster zou gevaarlijk kunnen zijn, maar het is niet alsof een ongevaccineerd persoon altijd ziek is (en dus besmettelijk, want je kunt niet besmettelijk zijn als je niet ziek bent). Het risico is wel wat groter, omdat je niet altijd kunt merken of iemand ziek is of niet.
In nederland zijn alsnog de meeste mensen gevaccineerd waardoor de kinderziektes heel weinig voorkomen nog (groepsimmuniteit). Dus hoe meer mensen immuun zijn voor een bepaalde ziekte, hoe kleiner de kans op verspreiding. Het is dus een klein risico. En verder moeten die mensen zich gewoon vaccineren om de verspreiding tegen te gaan. Het risico wordt groter als steeds minder mensen gaan vaccineren.
Ik dacht dat jij altijd zei dat je geen vrienden hebt
Huh dit had je toch laatst ook al gedeeld/gevraagd omdat je met collega’s bij een andere collega op kraamvisite ging?
Misschien even onder je eigen post doorlezen, dan heb je je antwoord.
Ja maar ik voel me enorm bezwaard onderhand! Onze dochter is vriendjes met hun kinderen en ik krijg echt hele maaltijden, grote stukken taart, 8 pides per keer enzo. Ik weet nu dat je in de Turkse cultuur eigenlijk geen lege borden mag teruggeven, maar ik hou het niet bij joh . Ik heb gister twintig koekjes gebakken en gegeven en toen kwam dit gelijk die avond
Oh zo lief! Mijn buren doen dit ook en ze kunnen ook nog eens mega lekker koken. Dus hier is het ook steeds een uitwisseling van lekkers naar elkaar toe.
Schat 3 weken geleden postte je nog dat je niemand had, geen collega’s geen vrienden. Kijk het maakt mij allemaal niet uit, ik ben ook dom geweest op het forum maar get your lies straight
Een troll die constant confronterende/kwetsende/bangmakende vragen stelt.
Meid de enige die hier toxic is ben jij.
Misschien is het echt verstandig om gewoon niet meer hier te forummen…
En het ligt straks weer aan iedereen toch?
Ik vond het altijd sneu maar begin me steeds vaker af te vragen of het geen troll/fantast is.
Bepaalde verhalen en vragen kan ik gewoon niet geloven of snap ik niet dat je dat zonder gevoel kan plaatsen.
En vooral niks met de antwoorden/adviezen doen of als iemand aangeeft gekwetst door de vraag te zijn de schuld bij diegene leggen.