Durf te vragen #7

Meid de enige die hier toxic is ben jij.

23 likes

Misschien is het echt verstandig om gewoon niet meer hier te forummen

16 likes

En het ligt straks weer aan iedereen toch?

6 likes

Ik vond het altijd sneu maar begin me steeds vaker af te vragen of het geen troll/fantast is.

3 likes

Bepaalde verhalen en vragen kan ik gewoon niet geloven of snap ik niet dat je dat zonder gevoel kan plaatsen.
En vooral niks met de antwoorden/adviezen doen of als iemand aangeeft gekwetst door de vraag te zijn de schuld bij diegene leggen.

5 likes

Inderdaad en begin het ook steeds hinderlijker te vinden.

3 likes

Ik ontbijt iedere dag, al jaren, met een kommetje kwark met wat fruit en muesli, heerlijk vind ik dat.
Sinds anderhalve week heb ik een ander merk kwark, omdat de Picnic niet de gewone “huismerk” kwark op voorraad had. En ik krijg er zo’n zwaar gevoel van op mijn maag. Eerst dacht ik dat ik teveel had gegeten, dus steeds kleinere porties, maar ik blijf er een soort kramp in mijn maag van houden. Is dat niet vreemd, als je geen last hebt van andere zuivelproducten of zelfs andere merken van hetzelfde soort? Ik ga het nu wegdoen en nieuwe kopen, die niet zo’n last geeft, want dit is niet meer fijn. Herkent iemand dit?

1 like

Deze kan volgens mij niet via telefoon
 nieuwere versie wel, dacht ik te lezen!

Hij zoomt wel qua geluid, maar dat hoort bij een beamer. Bij mij hangt ‘ie boven m’n hoofd tijdens het kijken en na een tijdje merk je het niet eens meer. Ik heb alleen nog maar binnen in het donker gekeken, ik zal je wel even dm’en met wat filmpjes!

1 like

Wil je mij ook dmen? Mag ook op insta als je dat weet. Koppel jij deze aan je laptop ofzo?

1 like

Ja! Ik was ook begonnen met ontbijten met kwark en ik kreeg precies zulke klachten als jij omschrijft. En inderdaad, heb het ook niet met andere zuivelproducten. Het is al een paar jaar geleden dus ik weet niet meer met welk merk kwark (en volgens mij heb ik het ook met yoghurt) het was maar ik ontbijt daar dus niet meer mee. Het duurde bij mij ook best lang voordat ik de link met ontbijt had gelegd want: ‘kwark is gezond’. (Lekker onnozel). Vraag me ook af waardoor het kan komen.

1 like

Op mijn werk wordt Whatsapp Business gebruikt via een ander platform (Coostoo). Er is ook geen telefoon gekoppeld aan dat account (zoals je wel gebruikt bij whatsapp web als particulier). Heb je daar wat aan?

2 likes

Serieuze tip: de negeerfunctie geeft echt veel rust

3 likes

Ik heb het nu even nagekeken, normaal heb ik magere kwark en nu halfvolle, dus met wel iets aan vet erin. Niet eerste keus, maar maagkrampen? Enfin, goed te horen dat ik niet de enige ben.

1 like

Hier ook soortgelijk verhaal. Vond de zuivel hysterie altijd wat overdreven, tot ik fanatiek kwark ging eten en mijn gezicht in een paar weken een hormonaal slagveld werd. Acuut gestopt, vrijwel gelijk weer een gladdere huid maar de littekentjes zijn er nog steeds.

1 like

Op een ander forum deed ik dat bij 1 persoon maar dan zie je toch de reacties op diegene en dat vond ik ook weer irritant.

7 likes

Ik heb Schrijven voor het brein gedaan, dat gaat over neuromarketing en waarom bepaalde boodschappen wel of juist niet werken. En hoe je bepaalde type klanten betrekt of afstoot

4 likes

ik heb geen idee waarom dit zou kunnen hoor maar ik moet eraan denken dat ik normaal ook altijd de huismerk picnic magere kwark koop, ze die nu niet meer hebben en ik nu de nieuwe versie daarvan koop, maar die lijkt zich heel anders te gedragen? Ik weet niet hoe het kan maar ik gooi altijd een schep caseine door mijn kwark en bij het vorige huismerk werd het dan heel dik maar nu blijft het vloeibaar? zelfde caseine, andere kwark. Anyway helemaal niks met jou te maken maar ik kom gewoon ff klagen dat ik ook problemen heb met nieuwe kwark lol

2 likes

Ik heb een aantal trainingen gedaan van De Redactie. Was ik altijd erg enthousiast over. Meestal in/om Amsterdam of Utrecht.

2 likes

Dankje, ik kende het nog niet maar zal het opzoeken!

2 likes

Ik zoek een liedje, vrij recent, waar steeds “my soul” in voorkomt
ik denk iets als touch my soul? Ik kan het op een of andere manier niet goed verstaan. Het is maar weinig tekst en veel herhaling, denk dat de stijl dance is maar heb daar eigenlijk weinig verstand van :grin:weet wel zeker dat het uit 2023 komt dus vast ergens in een top100 ofzo maar kan het toch niet vinden!

Wie oh wie?