Durf te vragen #7

Nou zeg… ik kreeg ineens een ingeving en googelde ik op “my soul body” en nu heb ik hem. Het is Ride It van Regard.
Maar huh… het komt al uit 2019?

Anyway ik laat het wel staan. Vind zulke vragen zelf altijd wel vermakelijk.

7 likes

Reken je voor de envelop bij een huwelijk ook eventuele kosten die je hebt gemaakt voor een bachelorette?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Envelop? Wat stop je daar in dan? Geen geld ofzo toch?

Het gaat indd om geld.

Ik heb ook twee cursussen gedaan bij Frankwatching (Google Ads & SEO) en die waren beiden erg nuttig.

1 like

Maar voor een bachelorette geef je toch geen geld?

Antwoord op je vraag: nee, zouden er serieus mensen dat doen?!

Moet misschien wat duidelijker zijn; bachelorette is apart. De envelop bij het huwelijksfeest is apart.

2 likes

Ja ik. Ik vind bruiloften echt duur zat en als ik bijna 200 euro uit moet geven aan het vrijgezellenfeest kan er helaas minder in de enveloppe op de bruiloft. Kan het geld maar 1x uitgeven, dus ja dan is dit de consequentie.

20 likes

Ik denk dat ze bedoelt dat je minder geld geeft voor het huwelijk omdat je ook al kosten hebt gemaakt voor het vrijgezellenfeest

5 likes

Aanvulling, het originele liedje is van Jay Sean!

4 likes

Hahahaha, thanks voor de verheldering. Ik dacht, wat is dit voor gierige actie voor een envelop van 10 cent

15 likes

Haha dat zou wel een ekte gierige actie geweest zijn :joy:

3 likes

Hahah ik begreep er ook niks van. Zat al te denken van mm geven mensen dan misschien hele speciale enveloppen ofzo?! :sweat_smile:

2 likes

Hahahaha dat zou echt ernstig zijn

3 likes

Omg pls niet nog een keer een topic over hoeveel je iemand geeft voor zn huwelijk. Dat was laatst al in het gierig topic. Conclusie is dat hoeveel je geeft en of vrijgezellenfeest etc wordt meegewogen verschilt per persoon en het dus altijd gewoon maatwerk is

11 likes

Kan ik een foto in een spoiler zetten?

Ik zou dan voor de uitklapversie kiezen!

3 likes

echt een lekker nummer voor op de fiets als het schemert :ok_hand:t2: ik kende het nog niet

2 likes

Haha ride the bike.
Ik ben nu verslaafd aan de Jonas Blue Remix. Lekker beetje hyper met die snelheid maar toch ook heel chill.

1 like

Als iets uiterlijk 19-7 moet, dan is t toch niet oke om rond 15.00 al een officiële waarschuwing te sturen dat het niet gebeurd is? Met dreiging dat loondoorbetaling stopt als t niet alsnog gedaan wordt.

Terwijl heb het gister al opgestuurd. Vind dit zo niet mensvriendelijk.