Durf te vragen #7

Dat klopt, het is absoluut beter dan frisdrank. Je raakt alleen gewend aan de zoetigheid, dat is voor kinderen niet ideaal.

4 likes

En @Krabsalade @Blush,

Ah, excuus! Dit klopt natuurlijk :slight_smile:

3 likes

Iemand fiscalist en bekend met schenkingen?
Krijg tegenstrijdige antwoorden en internet helpt niet.

Je kan mij een pb sturen, misschien kan ik je helpen.

1 like

Dankjewel! Stuur je een bericht.

1 like

Heeft iemand wel eens een bos zijde bloemen online besteld? En zijn die mooier dan die van de Intratuin of vergelijkbaar? Ik ben op zoek naar een mooie bos nepbloemen, maar vind het toch wel spannend om online te bestellen zonder ze eerst in het echt te kunnen zien.

@tuula via de zoekfunctie kwam ik jou tegen. Zijn die van jou ook als je er dicht op zit mooi of kun je dan goed zien dat ze nep zijn?

1 like

Weet iemand hoe het heet als de hanger van een kettinkje vast zit zodat ie niet kan verschuiven? Voorbeeld:

1 like

Maar goed tbh: ik behoor tot de generatie die opgegroeid is met taksi en fristi en yogi yogi en ik kan me niet herinneren dat ik OOIT water dronk, en ik vind water nu ook superlekker. Dus komt vast goed met dat kind :stuck_out_tongue:

16 likes

Ja same ik heb ben denk ik pas tijdens mijn studie begonnen met water drinken (toen was ik 16/17). Daarvoor hadden wij gewoon altijd flesjes thuis

Ik heb 2 boeketten online besteld, 1 boeket van Stays.florist. Vind hem mooi en ook echt lijken. Heb er eigenlijk nog nooit op gelet bij Intratuin, dus weet niet of ze vergelijkbaar zijn.
Ik vind het wel fijn dat je daar al een samengesteld boeket besteld.

Samenvatting

17 likes

Een tussenzetsel? Zo heten ze eigenlijk op sites waar je onderdelen kunt kopen om zelf sieraden te maken

2 likes

Gewoon een collier?

1 like

Ik heb al een tijdje dat ik niet meer mensen hun username zie op YouTube (dit is hun inlognaam). Iemand een idee wat ik heb gedaan? :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Wauw, vooral die onderste vind ik prachtig :heart_eyes:

Mag ik vragen hoe je ze thuis kreeg? Al als boeket of moest je zelf nog gaan schikken?

2 likes

In papier gewikkeld en al geschikt met een touwtje eromheen. Je hoeft dus niet echt zelf te schikken.
Heb wel zand in de vaas gedaan zodat ze iets meer open vallen.

4 likes

Meester Vervalsers zijn ook echt heel goed en mooi! Op de website koop je ook kant en klare boeketten, heel mooi zijn die #nospon

3 likes

Als ik op tussenzetsel + ketting zoek, krijg je vooral de losse hangers zelf (veelal niet in echt zilver). Ik bedoel echt een kant en klare ketting. En @huismus als ik op collier zoek krijg ik ook kettingen met een losse hanger en ik wil hem echt vast…

1 like

Heb je een juwelier in de buurt? Werk zelf in een juwelier en wij hebben heel veel van dat soort kettingen. Niet echt een naam voor volgens mij.

1 like

@Clarity @tuula @MJDLH thanks! Die zien er echt heel mooi uit! :heart_eyes:

2 likes

@Meka nav van je vraag over bonuskaarten en koffie bij de ah to go: ik heb eindelijk t antwoord (denk ik)!!
Mijn ah to go heeft nu namelijk enkel de optie om bij de zelfscan te betalen voor koffie (dus niet bij t apparaat zelf), hier kan je dan je bonuskaart scannen

Zou wel graag de afgelopen 400 koffies ook willen inzetten mja

2 likes