Heb jij hier wel eens reclame voor gezien in een ah to go? Ik hoorde het laatst van een verkoper dat dit spaarsysteem bestond. Ik had er nog nooit van gehoord terwijl ik regelmatig daar koffie heb gehaald. Ik kreeg een beetje het idee van we willen wel een spaaractie doen maar houden het stil want anders kost het teveel, maar misschien heb ik aldoor van alles over het hoofd gezien.
Jaa, op de ramen maar heb eigenlijk altijd haast dus ik had nooit tijd om te vragen hoe t werkte
En ik heb wel eens uit verveling de hele ah app uitgepluisd
Dat is nu standaard, ik kreeg daarover een berichtje in beeld na een update van de YouTube-app.
Jezus wat lelijk. Maar toch bedankt voor je antwoord!
Ik vind het er ook niet uitzien En ik begrijp ook niet wat de reden zou kunnen zijn om het te veranderen. Maar ja
Binnenkort ga ik een weekend weg naar Zeeland, Middelburg. Waar moƩt ik nou echt eten, lunch/diner?
Ik wil bij Kingpolis een verzekering afsluiten voor mān nieuwe elektrische fiets, daarvoor moet ik de cataloguswaarde inclusief accessoires invullen. Begrijp ik goed dat ik dan de originele prijs van de fiets+accu die op de bon staat moet invullen? Dus zonder de korting die ik op zowel fiets als accu heb gekregen?
zodat iedereen een unieke handle heeft en je makkelijk mensen kunt taggen
Italiaans bij Il Senso. Taart bij Honeypie of De Juf. Eigenwijzz is leuk voor lunch, daar werken mensen met een beperking. Oh en bij Bātje anders haal je de lekkerste friet. Er zijn eigenlijk heel veel goede restaurants, je kan gewoon op Google kijken en dan die met de beste reviews natuurlijk. Omdat het niet zo toeristisch is zijn er amper āsteakhousesā en dat soort dingen zoals in Amsterdam bijv. De drukkery is een leuke boekwinkel, die zou ik ook niet overslaan. En lekker naar Vlissingen naar een strandtent. Veel plezier, het is er heerlijk!
Ik was er een paar maanden geleden en heb superlekker geluncht en heerlijk gezeten achterin de tuin bij Kloveniersdoelen Houttuinen.
Ja mijn ouders, stuur maar een pb!
Ja, klopt wat je zegt. Dat is zodat je ook eenzelfde soort fiets terug kunt kopen.
Ja best wel wat, maar nog nergens iets tegen gekomen wat ik echt mooi vind⦠Maar als het geen naam heeft, zal ik toch gewoon maar af en toe gaan kijken. Dank!
Ik wil dus een artikel checken van een Amerikaanse nieuwssite maar kan het niet openen omdat die site bezoekers uit de EU blokkeert. Ik heb ook geen VPN maar het artikel gaat potentieel over iemand die ik ken. Zou iemand me kunnen helpen?
Ik kan het wel proberen, app me maar
(Gelukt)
Ik heb gehoord dat restaurant Vert erg lekker is, en (iets fancyer) restaurant Scherp. En bakkerij Luuks voor een amandelcroissant! In Vlissingen kan je aan de boulevard lekker eten bij Boulevard 17.
Ik had vroeger een blog en daarbij een e-mailadres, de blog bestaat al jaren niet meer maar ik betaal wel elk jaar nog een klein bedrag om dat e-mailadres te kunnen blijven gebruiken terwijl ik het niet heel actief gebruik, heb gewoon een privƩ e-mailadres zeg maar. Naar mijn idee gebruik ik het voor dingen als Facebook en Netflix en vooral voor spam, maar is er ergens een manier om zien wat voor (belangrijke) accounts met een e-mailadres zijn aangemaakt?
Ik snap nooit zo goed waarom Zeeuwen zo enthousiast zijn over het smoske? Zijn gewoon saaie basic broodjes en niet extraordinairy qua kwaliteit ofzo. Dit klinkt als een verwijt, ik bedoel meer: wat zie of proef ik niet?
Ik vind het gewoon lekker