Durf te vragen #7

3 likes

Ik vind ze ook gewoon lekker. Niet heel bijzonder inderdaad, maar dat hoeft toch ook niet?

1 like

ik ken deze niet, maar ik wil best vaak als ik ergens ben als lunch een ‘gewoon’ broodje en dat is best moeilijk te vinden tegenwoordig :sweat_smile: dus ik snap het wel

2 likes

Niet bijzonder nee & dat hoeft ook zeker niet! Maar ik als Brabander kende het Smoske van enthousiaste Zeeuwen of mensen die op de HZ zaten. Dus als iets dermate bekendheid heeft, ga ik er vanuit dat het wel bijzonder is

4 likes

Als je op de hz zit heb je geen andere optie behalve zelf meenemen of uit de kantine daar, denk dat dat ook heel erg meespeelt

1 like

Hee even iets anders maar hoe is het nu met jou? Bevalt het bij het nieuwe gezin?

sorry foutje

1 like

Stuur maar berichtje

2 likes

Die heb ik inderdaad ook gebruikt maar volgens mij is het delen van dit soort pagina’s op het forum niet toegestaan :nerd_face:

2 likes

Oh oeps :skull: :skull: ik haal 'm even weg

2 likes

Ongerelateerd, maar wat is de groene kleur op de tweede foto? :slight_smile:

1 like

Wie heeft ervaring met een soort plakkers op schoenzolen ter bescherming van de zool (pumps)? Ik zoek ze, maar ze moeten ook weer te verwijderen zijn zonder dat zool dan naar de tering gaat.

Dat is Card room green van farrow and ball (al heb ik hem gewoon in huismerk karwei laten mengen)

3 likes

Deze besteld en vandaag gebruikt en heel blij met het resultaat!

1 like

Blijft je haar ook nog droog wat wil je nog meer

19 likes

Ik zit er aan te denken om voor mijn lange vlucht zo’n luisterboek abonnement te nemen, maar kan je die ook offline luisteren/van tevoren downloaden? Anders heb ik er niks aan😅 En welke raden jullie aan?

Ah ja dat wil ik wel graag proberen! M’n vlucht is ook zo’n 10 uur dus dan vermaak ik me wel🤪

Ik vind tijgerbalsem altijd goed helpen tegen de jeuk bij insectenbeten helpen, maar weet niet of het ook effectief is bij een allergische reactie.

1 like

Ik zag laatst bij sproetonline deze:

Nog niet zelf geprobeerd alleen. En weet niet hoe het is bij een allergische reactie!

1 like

@Vlinder is geloof ik mondhygienist? (als ik je niet door elkaar haal met iemand anders!)

3 likes