Ik vertelde ooit over mijn poepkrukje, naar aanleiding daarvan hebben sommige er een gekocht volgens mijš¤£
Het forumbadje
Ik vond ze uiteindelijk ook een miskoop, ze gingen bij mij heel gauw rafelen en scheuren.
Ik ben 1x geinfluenced en dat was de satisfyer. No regrets.
Ja geniaal, ik shine nog steeds met de rains regenjas en ook een vriendin ermee geinfluenced. De gembershampoo voor mān vriend. En de chille strings. Tot nu toe nog steeds veel gebruikt dus zeker geen miskoop.
Nachos
Ik zoek een Rolling Stones nummer, misschien zijn hier fans/kenners?
Sorry, het enige wat ik ervan weet is dat er een refrein/hook is met āhoop hoopā of āyeah yeahā of een ander terugkerend woord, 2x dus. I know dat is heeel weinig. Maar misschien weet iemand het toch?
sympathy for the devil?
En dan de Neptunes versie
Nee die is het niet! De grote/echt bekende hits heb ik al gecheckt en nog niet gevonden.
Sorry, ik heb echt niet meer hints dus dit is vast een lastige haha. Ik denk wel dat het echt het refrein was gezien het zo vaak terugkwam.
I am waiting mss?
Heb het even aan mijn man gevraagd, groot fan van The Stones en hij denkt dat het op dit album staat: Sucking in the Seventies - Wikipedia en dat het Hot Stuff of When the whip comes down is
Ben gaan zoeken op rains regenjassen en kom nu dit tegen, en nu wil ik dit āpakā
En @Mimosa, helaas allemaal ook niet!
Mijn partner vermoedt dat het niet zoān oud liedje is (dus niet jaren ā70, zeg maar). En het was een uptempo lied, geen ballad.
Ik geloof dat we het moeten opgeven
Hoe weet je zeker dat het van de Rolling Stones is?
Nou eh, omdat ik die band/stem wel uit duizenden herken
Ik ga binnenkort wel eens de grote hits allemaal luisteren, dan komt hij vanzelf voorbij. Bedankt iedereen voor het meedenken! Zal ik het laten weten als het is gelukt? Haha
Is het Miss you?
Mn man kan het nu niet loslaten, dus als je er achter bent, hoor ik het graag, haha
Emotional rescue?
Hahaha sorry, ik snap hem als fan helemaal! Ik ga er donderdag voor zitten, ik laat het weten als ik hem heb.
Bij bouwmarkten hebben ze vaak een apparaatje waarmee ze kleuren van een papiertje kunnen scannen voor de kleurcode, maar denk dat als je googelt op Barbie rgb code, dat je ook wel iets zult vinden.