Durf te vragen #7

Oooh, kan je niet navragen om wat voor bestelling het gaat omdat jij naar jouw weten ook alles betaald hebt en geen betalingsherinneringen hebt gehad.

2 likes

Als het verjaard is kunnen ze je niet meer achterna komen met incasso/deurwaarders enz. Maar een verjaarde vordering mag nog wel verrekend mag worden. Dus stel je betaalt het niet en tzt zou je geld van de winkel terug moeten krijgen omdat je iets retourneert, dan mogen ze het dus wel verrekenen met het verjaarde bedrag.

Op D66 stemmen. :joy::joy::joy::joy:

15 likes

Ik heb ooit in de kringloop een hele foute novelty teapot gekocht en toen is het wel eventjes een mini forumhype geweest om zo’n theepot te spotten in kringloopwinkels. Maar volgens mij werden er alleen massaal foto’s gedeeld en werden ze niet heel veel gekocht.

10 likes

Oh ja die roze regenjas weet ik nog wel. @Rozevarken onze regenjas-trendsetter. @Ludo jij had ‘m ook toch?

3 likes

Haha die heb ik ook gekocht! Nog steeds erg blij mee

1 like

De tezenis onderbroeken haha, m’n titel was ook superlang onderbroek influencer :stuck_out_tongue: nog steeds fan

4 likes

Nee ik had een donkerblauwe. Echt een flut jas achteraf, snel lek op de naden en tering hard zweten.
Maar ik heb wel op Lowlands aan @anon50301661 gevraagd of ze ellegirl was.

6 likes

Oja die liggen ergens onderin m’n kast omdat dat dus mijn slechtste aankoop was, sorry. Maar moet zeggen dat ik niet aan veel forumhypes meedoe.

Volgens mij heb ik hier veel mensen aan de gembershampoo van The Body Shop geholpen.

1 like

Ben hier heel blij mee! In sommige gevallen scheelt een goede forum-influence juist miskopen/onnodige meuk.

@Nefertiti Ben wel benieuwd waarom jij ze een miskoop vond?

Ik vertelde ooit over mijn poepkrukje, naar aanleiding daarvan hebben sommige er een gekocht volgens mijđŸ€Ł

14 likes

Het forumbadje

Ik vond ze uiteindelijk ook een miskoop, ze gingen bij mij heel gauw rafelen en scheuren.

4 likes

Ik ben 1x geinfluenced en dat was de satisfyer. No regrets.

32 likes

Ja geniaal, ik shine nog steeds met de rains regenjas en ook een vriendin ermee geinfluenced. De gembershampoo voor m’n vriend. En de chille strings. Tot nu toe nog steeds veel gebruikt dus zeker geen miskoop.

2 likes

Nachos

15 likes

Ik zoek een Rolling Stones nummer, misschien zijn hier fans/kenners?

Sorry, het enige wat ik ervan weet is dat er een refrein/hook is met “hoop hoop” of “yeah yeah” of een ander terugkerend woord, 2x dus. I know dat is heeel weinig. Maar misschien weet iemand het toch?

1 like

sympathy for the devil?

5 likes

En dan de Neptunes versie :ok_hand:

3 likes

Nee die is het niet! De grote/echt bekende hits heb ik al gecheckt en nog niet gevonden.

Sorry, ik heb echt niet meer hints dus dit is vast een lastige haha. Ik denk wel dat het echt het refrein was gezien het zo vaak terugkwam.

1 like