Durf te vragen #7

I am waiting mss?

1 like

Heb het even aan mijn man gevraagd, groot fan van The Stones en hij denkt dat het op dit album staat: Sucking in the Seventies - Wikipedia en dat het Hot Stuff of When the whip comes down is

4 likes

Ben gaan zoeken op rains regenjassen en kom nu dit tegen, en nu wil ik dit ā€˜pak’ :sweat_smile:
IMG_0062

10 likes

En @Mimosa, helaas allemaal ook niet!

Mijn partner vermoedt dat het niet zo’n oud liedje is (dus niet jaren ā€˜70, zeg maar). En het was een uptempo lied, geen ballad.

Ik geloof dat we het moeten opgeven :laughing:

Hoe weet je zeker dat het van de Rolling Stones is?

2 likes

Nou eh, omdat ik die band/stem wel uit duizenden herken :smile:

Ik ga binnenkort wel eens de grote hits allemaal luisteren, dan komt hij vanzelf voorbij. Bedankt iedereen voor het meedenken! Zal ik het laten weten als het is gelukt? Haha

3 likes

Is het Miss you?

Mn man kan het nu niet loslaten, dus als je er achter bent, hoor ik het graag, haha

3 likes

Emotional rescue?

2 likes

Hahaha sorry, ik snap hem als fan helemaal! Ik ga er donderdag voor zitten, ik laat het weten als ik hem heb.

1 like

Bij bouwmarkten hebben ze vaak een apparaatje waarmee ze kleuren van een papiertje kunnen scannen voor de kleurcode, maar denk dat als je googelt op Barbie rgb code, dat je ook wel iets zult vinden.

Ik heb voor het eerst koolzuurcylinders bij de blokker gehaald voor m’n sodastream. Maar nu lijkt het alsof deze blokker cylinder niet in de sodastream wil? Hij pakt em niet ofzo.
Ik had van soamdastream zelf een roze-machtige cylinder, en heb van de blokker een oranje-achtige in ruil gekregen. Iemand ervaring met deze wissel en heb je een tip?

Is de roze niet voor een quickconnect sodastream?
Dit staat op de site van Blokker over hun navulling: Deze cilinder past ook in de sodastream apparaten, behalve in de quickconnect systemen.

Oh hee nu je het zegt + na wat googlen denk ik dat je gelijk hebt ja…
Stom, want die meid van de blokker zei dat die van de blokker passen. Kan ik weer terug ermee en hopen dat ik mn geld terugkrijg, en mn ingeruilde quick connect flessen ook :unamused:

Wat trek je aan naar salsales? :dancer:t2:

Comfortabele schoenen en kleding waarin je goed kan bewegen. Ik zou niet voor wijde/grote mouwen of lange rokken gaan want daar blijf je makkelijk in haken.
En het is handig om een laagje aan te hebben dat je uit kunt doen, want door het bewegen krijg je het vast warm! Veel plezier.

1 like

Thnx! Gewoon m’n sportschoenen? Heb het idee dat iedereen daar op chique is met hakken haha. Maar daar zal ik nooit op kunnen dansen denk ik

3 likes

Ja sportschoenen is prima. Ik zou vooral geen hakken aandoen als je dat niet gewend bent (bedenk dat je ook veel moet draaien en zo, echte dansschoenen hebben bandjes zodat je schoen vastzit en zijn vaak ook wat flexibeler)

5 likes

Ik ga echt door de mand vallen denk ik :sweat_smile:. Ach, wie weet een verborgen talent

Ik neem aan dat je niet als beginner start in een groep met allemaal professionele dansers :stuck_out_tongue_closed_eyes: je zult zien dat het echt heel erg meevalt, het is gewoon leuk!

2 likes

Haha nee gelukkig bij andere beginners. Moet mijn verwachtingen misschien ook bijstellen dan dat ik aan het einde geen pro hoef te zijn haha, want daarna heb je inderdaad ook nog gewoon een semi—gevorderden groep.