Ik weet niet waarom ik sal-sales las. Ik dacht is dat een bekend verkopers evenement ofzo??
Ik heb zelf ook een keer een salsa cursus gehad en ik heb het toen ZO naar m’n zin gehad. Het is echt niet erg als het lukt. Als de instructeur met je gaat dansen, dan gaat het allemaal vanzelf lijkt het wel haha.
Veel plezier!
Hoe vallen de shirt van Uniqlo en hoe is de kwaliteit? Schijnt bijvoorbeeld het witte shirt door?
Ik ben op zoek naar goeie basic tshirts en longsleeves en dacht aan Uniqlo.
Even de zoekfuctie gebruiken, deze vraag komt regelmatig terug.
@Zemraluani Ik dacht bij jou aan het bananen haarmasker, die gebruik ik nu iedere douchebeurt.
@Mrs.Fraser misschien past deze vraag beter in het modetopic.
Ik vind de u neck klein vallen, ik heb normaal maat S/M en hierin maat M en deze zit heel aangesloten. Ik vind het btw niet de fijnste shirts, vind de stof te dik. Schijnt dus niet door dus als je daarnaar op zoek bent is het wel een goeie.
En idd even de zoekfunctie gebruiken!
Maar dat masker heb ik geloof ik hier ergens opgepikt. Mn moeder had toen een hele lading meegenomen uit de DM, had dat topic toen helemaal doorgespit voor tips dus iemand daar was eerder.
Ben nog steeds boos
Ik ben nu op vakantie in België, en kan gewoon geen verse (halfvolle) melk vinden in de supermarkt. Alleen houdbare. Is de verse melk typisch Nederlands en hier niet te krijgen? Of moet ik het ergens anders halen? Of is het toevallig dat deze supermarkt het niet verkoopt?
Haha nee volgens mij drinken Belgen (bijna) geen verse melk. Het is er al eens eerder over gegaan op het forum, misschien kan je dat terugzoeken!
Oh wow dit wist ik helemaal niet. Ik vond het al zo vreemd toen we een keer boodschappen gingen doen en ik geen verse melk kon vinden. Dacht dat het gewoon uitverkocht was (waren er toen ook op vakantie)
Neen wij hebben dat hier niet
Bij Albert Heijn wel! Sinds er hier een Albert Heijn is heb ik ontdekt dat er zoiets is als verse en houdbare melk.
Proef je een groot verschil dan? Ik zie anders echt niet in waarom je geen houdbare zou kopen.
Ik ken geen volwassen mensen die gewoon zo een glas melk drinken, maar anders houdbare idd.
Jus de karne is nog een stapje erger. Als ik dat moest maken achter de bar gingen de rillingen over mijn rug.
Ik vind dat echt zo’n sauna drankje op de een of andere manier
Aan houdbare zit echt een raar smaakje vond ik altijd. Nu al jaren niet meer gehad
Ja is echt, tussen houdbare en verse melk zit een groot verschil vind ik!
Hier kan je écht verse melk krijgen uit een automaat bij eeen boerderij. Die melk is niet bewerkt en komt zo ongeveer recht uit de uier.
Maar ik hou het bij houdbare melk
Mijn ouders (nl) hadden vroeger alleen houdbare melk. Ik heb jarenlang een melkallergie gehad en ben begonnen met houdbare melk te drinken en heb mezelf echt verse melk moeten leren drinken omdat ik het ook zo’n verschil vond. Ik weet dat in nl veel mensen echt gruwelen van houdbare melk.
@PangurBan ja, die hebben wij hier ook in de buurt, vind het wel lekker maar mag het nu niet ivm zwangerschap