Houdbare melk vind ik zo vies, een lekker glas ijskoud halvolle daarintegen…
Ik schaam me door al die haat wel altijd als ik het drink
Houdbare melk vind ik zo vies, een lekker glas ijskoud halvolle daarintegen…
Ik schaam me door al die haat wel altijd als ik het drink
Ik heb jarenlang kinder kampen begeleid vanuit een vlaamse organisatie. We hadden toen een kamp in NL en daar zaten allemaal klonten in de melk… bleek dat de kookploeg koelverse melk had gekocht en het gewoon buiten de koeling had bewaard, omdat ze dat gewend waren en daarna gingen we dus per pak kijken of het wel meeviel en anders gewoon drinken
Klontjes in verse melk is volgens mij helemaal niet zo gek?
Dit was trouwens koelvers he niet van de boer! Als er klontjes in komen wordt het langzaam yoghurt
ohhh ja of optimel
kan dan zo een heel pak in een teug wegtikken
O ja heerlijk
Mijn ultieme katerdrank is bananenmelk.
Superzoet en chemisch, drink het normaal nooit. Sowieso geen melk. Maar met een kater hoef ik enkel dit en cola in huis te hebben en s avonds vies vet snackbarvoedsel
Dit is mijn all time favorite, maar hoor er bijna nooit iemand over
Kan het echt craven gewoon (nu).
Ik moet ongesteld worden en mn craving van de maand is paprikachips maar dan wel met een dipsaus. Ik kan online geen lekkere dip vinden in combinatie met paprikachips. Normaal eet ik dip altijd met naturel.
Wie heeft een tip?
Mayo
Een bakje smeerkaas, echt
Ja uiteraard. Ik drink die super verse melk ook niet graag.
Kaas pesto dip van de AH. Eet ik wel eens met Tuc paprika dus misschien met paprika chips ook wel lekker?
Jeugdmemory unlocked! We zijn als gezin eens op vakantie geweest in een boerendorpje in luxemburg. De gastvrouw van de b&b zette elke ochtend een kan melk op tafel, nog lauw uit de uier. En ik vond dat zooo vies.
Jus de karne is echt lekker. Een soort vifit of optimel idee maar dan zonder de chemische smaak. Het is gewoon lekker fris en licht zoetig. Wij mengen thuis heel vaak karnemelk of yoghurt met verschillende fruitsappen.
Smaakt eigenlijk ook wel naar de kant en klare smoothies van bijv de AH.
Echt vieslekker!
Beetje laat maar mayo, curry en chilisaus gemengd.