Durf te vragen #7

Mijn ultieme katerdrank is bananenmelk.

Superzoet en chemisch, drink het normaal nooit. Sowieso geen melk. Maar met een kater hoef ik enkel dit en cola in huis te hebben en s avonds vies vet snackbarvoedsel

IMG_0067

11 likes

Dit is mijn all time favorite, maar hoor er bijna nooit iemand over :cry:
Kan het echt craven gewoon (nu).

2 likes

Ik moet ongesteld worden en mn craving van de maand is paprikachips maar dan wel met een dipsaus. Ik kan online geen lekkere dip vinden in combinatie met paprikachips. Normaal eet ik dip altijd met naturel.

Wie heeft een tip? :hugs:

Mayo

6 likes

Een bakje smeerkaas, echt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ja uiteraard. Ik drink die super verse melk ook niet graag.

Update: niets meer van te zien!

Samenvatting

44 likes

Kaas pesto dip van de AH. Eet ik wel eens met Tuc paprika dus misschien met paprika chips ook wel lekker?

3 likes

Jeugdmemory unlocked! We zijn als gezin eens op vakantie geweest in een boerendorpje in luxemburg. De gastvrouw van de b&b zette elke ochtend een kan melk op tafel, nog lauw uit de uier. En ik vond dat zooo vies.

1 like

Jus de karne is echt lekker. Een soort vifit of optimel idee maar dan zonder de chemische smaak. Het is gewoon lekker fris en licht zoetig. Wij mengen thuis heel vaak karnemelk of yoghurt met verschillende fruitsappen.
Smaakt eigenlijk ook wel naar de kant en klare smoothies van bijv de AH.

6 likes

https://www.duyvis.nl/duyvis-dipsaus-fantasia

Echt trash food nr 1

5 likes

Echt vieslekker!

2 likes

Beetje laat maar mayo, curry en chilisaus gemengd.

3 likes

:heart_eyes: dit moet ik! En je kan m gewoon bij de Jumbo halen zie ik!

Ik ken alleen deze:

6 likes

Ik heb de Google agenda op mijn iPhone geïnstalleerd. Alleen het agenda-icoontje dar normaal meteen de datum van vandaag toont, toont steeds 31. Kan ik dat aanpassen naar de actuele datum?

2 likes

Nee, dat is gewoon het vaste icoon (zover ik weet)

3 likes

Ah jammer!

1 like

Kan iemand me helpen? Ik zoek een activiteit voor aankomende woensdag voor een groep 50 jongeren van 15 t/m 17 jaar. Het moet in de avond plaatsvinden en maximaal €25 kosten. Het liefst avondvullend en een openingstijd tot 23:00/00:00.

Waar in Nederland maakt niet zoveel uit. Er wordt een touringcar geregeld.

2 likes

Bowlen en eten? Op veel plekken heb je wel zo’n deal van een uur bowlen en een hoofdgerecht voor minder dan 25

5 likes

Een dropping in een groot donker bos (gratis)

6 likes