Lekker met z’n allen naar een late avondvoorstelling in Pathé of andere bios haha.
Haha, ik lijk nu echt zo’n typische iemand uit het relatieleed topic die haar verhaal telkens aanpast.
Maar dit gaat helaas niet omdat het vreemdelingen zijn waarvan 95% niet tot nauwelijks Nederlands of Engels spreekt.
Mogen we meer context aub ik ben benieuwd
Ah niet vrijdag/zaterdag dan dus?
Nee, het is voor aankomende woensdag
Misschien een mega stretch dit hoor, maar zou je ze niet kunnen bellen en ze uitleggen voor wat voor mooi doel je dit organiseert en of het wellicht mogelijk is dat ze een uurtje langer open blijven?
Edit: of op de terugweg even langs de mcdonalds voor een ijsje ofzo? Rek je de reistijd nog wat!
Wat mooi dat je/jullie dit doen!
Ik zou het zo snel ook even niet weten. Gamehall inderdaad misschien? Ik ga even verder nadenken. Of misschien een leuke boottocht door Amsterdam?
Nou wat lief
Aaah oke jammer dan is een dropping wel een beetje much (wel kennismaking met de Nederlandse cultuur )
Heeft er iemand een suikerspinmachine? Of eens uitgezocht of het leuk is een goed werkt? Of is het allemaal bagger voor thuis.
Ik heb er wel eens een gebruikt op een feestje. Die werkte echt prima, gewoon zoals je zou verwachten.
Het lijkt me alleen niet iets dat je vaak gebruikt, maar misschien is dat voor jou anders?
Haha, dat is iets te heftig voor ze. En ik denk niet dat ze het ons in dank afnemen.
Iets met water mag niet omdat ze geen zwemdiploma’s hebben en we geen risico kunnen lopen. Maar anders was het een leuk idee!
Dat is ook een hele goede! Ik ga ze eens bellen om te vragen of er meer mogelijkheden zijn. Het is bijna 1,5 uur rijden dus als we het dan nog een beetje rekken met een ijsje oid dan zou het heel goed kunnen. Dankjewel!
Mijn Apple AirPods 2 reageren niet meer door erop te tikken voor een volgend nummer bijvoorbeeld is om de telefoon ermee te beantwoorden.
Ik ze al gereset en opnieuw geïnstalleerd. Ook opnieuw de functies voor links en recht geïnstalleerd en het heeft niet geholpen.
Iemand nog ideeën?
Als iets gebundeld is, is het dan ‘bundle’ in het Engels of ‘bundled’?
Voorbeeld, ik noem maar wat: de huizen zijn gebundeld op een website.
In jouw voorbeeld is het ‘bundled’. Bundle is hetzelfde als ‘een bundel’. Dus het is óf
These houses are bundled together
of
These houses are together in a bundle
Zijn jullie weleens bang om dure sieraden te dragen in het openbaar? Ik heb een ring geerfd en mn ouders zeggen steeds dat ik ermee moet oppassen, maar nu ben ik helemaal paranoide daardoor haha.
Allebei!
Wel bang dat ik m verlies, niet dat ik beroofd wordt. Maar een ring verlies je ook echt niet zomaar als die gewoon past natuurlijk.