Ik heb de Google agenda op mijn iPhone geïnstalleerd. Alleen het agenda-icoontje dar normaal meteen de datum van vandaag toont, toont steeds 31. Kan ik dat aanpassen naar de actuele datum?
Nee, dat is gewoon het vaste icoon (zover ik weet)
Ah jammer!
Kan iemand me helpen? Ik zoek een activiteit voor aankomende woensdag voor een groep 50 jongeren van 15 t/m 17 jaar. Het moet in de avond plaatsvinden en maximaal €25 kosten. Het liefst avondvullend en een openingstijd tot 23:00/00:00.
Waar in Nederland maakt niet zoveel uit. Er wordt een touringcar geregeld.
Bowlen en eten? Op veel plekken heb je wel zo’n deal van een uur bowlen en een hoofdgerecht voor minder dan 25
Een dropping in een groot donker bos (gratis)
Gamehall?
Klimbos ! Onzettend leuk en vinden vaak jongeren ook gezellig.
Edit al zou ik niet denken dat het in de avond ook kan. Misschien dan toch pretpark (vaak krijg je met veel mensen wel korting dacht ik)
We zaten zelf te denken aan een pretpark. Walibi is met een groep in de avond is €22,50 per persoon. Maar die sluit al om 23:00 en de reistijd is 1 uur. Terwijl we eigenlijk pas om 01:30 thuis “kunnen” zijn (vanwege het vermijden van een feest in de buurt). De buschauffeur zou het wel iets kunnen rekken maar geen 1,5 uur.
Wat we moeten vermijden begint ook al om 20:00 dus we moeten echt wel een avondvullend programma hebben.
Dus of het moet iets zijn dat heel ver weg is met een lange reistijd of iets dat heel laat open is en leuk is voor meerdere uren. Maar dat maakt het wel lastig om iets geschikte te zoeken.
Zwemmen is niet mogelijk met deze groep dus bijvoorbeeld preston palace oid valt ook al af vanwege de zwemmogelijkheden.
Dit is ook heel leuk: https://www.superfun.nl/groepsuitjes
Je huurt de hele verdieping af, en kan dan Bijv rollerskaten/bungee voetbal/curling/lasergamen etc.
Ik weet niet exact wat het kost, maar wij hebben dit een keer met een personeelsuitje gedaan, waarbij 50€ het budget was inclusief een restaurant. Dus zal wel rond die 20-25 zitten gok ik?
Edit: wij waren er 2 of 3u lang. En dan hadden we Bijv allemaal 2x kunnen lasergamen, een keer bungee voetbal en een uurtje rollerskaten. En omdat het zo vrij is en je ook gewoon spelletjes kan doen (tafelvoetbal/curling/darten) was we voor ieder wat wils
Dit zou een hele goede zijn! Maar helaas is het maar tot 22:00 geopend, we kunnen de reistijd naar 1:45 rekken maar dan zijn we nog te vroeg. Maar ik sla deze zeker op voor een andere keer. Bedankt voor de tip!
Lekker met z’n allen naar een late avondvoorstelling in Pathé of andere bios haha.
Haha, ik lijk nu echt zo’n typische iemand uit het relatieleed topic die haar verhaal telkens aanpast.
Maar dit gaat helaas niet omdat het vreemdelingen zijn waarvan 95% niet tot nauwelijks Nederlands of Engels spreekt.
Mogen we meer context aub ik ben benieuwd
Ah niet vrijdag/zaterdag dan dus?
Nee, het is voor aankomende woensdag
Misschien een mega stretch dit hoor, maar zou je ze niet kunnen bellen en ze uitleggen voor wat voor mooi doel je dit organiseert en of het wellicht mogelijk is dat ze een uurtje langer open blijven?
Edit: of op de terugweg even langs de mcdonalds voor een ijsje ofzo? Rek je de reistijd nog wat!
Wat mooi dat je/jullie dit doen!
Ik zou het zo snel ook even niet weten. Gamehall inderdaad misschien? Ik ga even verder nadenken. Of misschien een leuke boottocht door Amsterdam?
Nou wat lief
Aaah oke jammer dan is een dropping wel een beetje much (wel kennismaking met de Nederlandse cultuur )