Durf te vragen #7

Heeft er iemand een suikerspinmachine? Of eens uitgezocht of het leuk is een goed werkt? Of is het allemaal bagger voor thuis.

Ik heb er wel eens een gebruikt op een feestje. Die werkte echt prima, gewoon zoals je zou verwachten.
Het lijkt me alleen niet iets dat je vaak gebruikt, maar misschien is dat voor jou anders?

4 likes

Haha, dat is iets te heftig voor ze. En ik denk niet dat ze het ons in dank afnemen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Iets met water mag niet omdat ze geen zwemdiploma’s hebben en we geen risico kunnen lopen. Maar anders was het een leuk idee!

2 likes

Dat is ook een hele goede! Ik ga ze eens bellen om te vragen of er meer mogelijkheden zijn. Het is bijna 1,5 uur rijden dus als we het dan nog een beetje rekken met een ijsje oid dan zou het heel goed kunnen. Dankjewel!

3 likes

Mijn Apple AirPods 2 reageren niet meer door erop te tikken voor een volgend nummer bijvoorbeeld is om de telefoon ermee te beantwoorden.

Ik ze al gereset en opnieuw geïnstalleerd. Ook opnieuw de functies voor links en recht geïnstalleerd en het heeft niet geholpen.

Iemand nog ideeën?

Als iets gebundeld is, is het dan ‘bundle’ in het Engels of ‘bundled’?

Voorbeeld, ik noem maar wat: de huizen zijn gebundeld op een website.

In jouw voorbeeld is het ‘bundled’. Bundle is hetzelfde als ‘een bundel’. Dus het is óf

These houses are bundled together

of

These houses are together in a bundle

2 likes

Zijn jullie weleens bang om dure sieraden te dragen in het openbaar? Ik heb een ring geerfd en mn ouders zeggen steeds dat ik ermee moet oppassen, maar nu ben ik helemaal paranoide daardoor haha.

2 likes

Allebei!

Wel bang dat ik m verlies, niet dat ik beroofd wordt. Maar een ring verlies je ook echt niet zomaar als die gewoon past natuurlijk.

2 likes

Ja wat is echt duur? Ik heb ook wat sieraden geërfd van mijn oma en die zullen niet perse heel duur zijn, maar ik durf ze niet te dragen door de emotionele waarde. Als ik dat kwijt zou raken zou ik veel meer balen dan wanneer ik een ring van €500 die ik zelf gekocht heb kwijt raak.

2 likes

Hmm nee ik vind: het is zonde om dure sieraden in de kast te hebben liggen! Maar je moet wel zorgen dat ie echt goed past en dat ie niet makkelijk van je vinger afglijdt. Draag ze elke dag, behalve als ik naar een festival ga ofzo omdat ik ze dan niet goed kan opbergen.

5 likes

Nee hoor. En als hij er echt duur uitziet ga ik er vanuit dat de meeste mensen wel zullen denken dat het nep is.

3 likes

Nee, zolang het goed past om je vinger/ sluiting van je oorbellen/ ketting goed is gewoon dragen. Niks zo zonde als mooie sieraden in de kast laten liggen, dan heb je er helemaal niks meer aan.

Voor diefstal ben ik niet zozeer bang, eerder dat je het kwijtraakt bijv. Ben ook wel eens een oorbel verloren omdat hij aan m’n sjaal bleef hangen en los kwam. Shit happens, maar beter dat dan dat ik er nooit van heb kunnen genieten (heb de ander nog wel bewaard en kijk er dan treurig naar eens in de zoveel tijd hahahaha).

Enige keren dat ik het niet doe: als ik ga zwemmen of in gebieden kom waar het wordt afgeraden.

9 likes

Ze bedoelen het vast goed maar vind dat echt zo’n ouder-ding om te zeggen. Lekker genieten van je sieraad.

11 likes

Heeft er iemand hier ervaring met van die presets die je kan kopen voor over je foto’s te zetten? Ik krijg daar wel vaker reclame voor tegenwoordig en het lijkt mij wel leuk om eens te gebruiken om daarna wat foto’s te laten afdrukken. (En natuurlijk ook voor Instagram…)
Maar is het echt zo dat je foto’s er opeens “professioneel” uitzien of kan je net zo goed de gratis filters van Instagram gebruiken. Die vind ik altijd zo tegenvallen.

Of mocht er iemand een tip hebben voor een (gratis) filter?

1 like

Heeft iemand een tip voor een mooi boek? Ik houd vooral van psychologische romans.

2 likes

Je kan zelf een preset maken met lightroom van adobe. Op je mobiel is dat gratis!

3 likes

Heb jij dit zelf moeten instellen en zo ja, weet je nog hoe? Die van mij staat namelijk wel op 31

1 like