Heel topic vol tips!
Shit nu was ik weer in de war met de insta van Romy maar nu zie ik dat je het hier ook vraagt en zie ik dus dat jij het was en niet Romy
Ja!
Zijn er meer mensen met problemen met de Greenchoice-app? De laatste verbruiksinfo komt van 2 augustus, terwijl ik meestal al de dag erna het verbruik van de dag kan zien. We hebben sinds kort zonnepanelen, dus ik ben benieuwd of het daar aan ligt.
Het laatste bij ons is donderdag 3 augustus. Wij hebben ook zonnepanelen.
Net gecheckt en t/m 3aug inzicht daarna ook niets meer
Weet iemand of je een hema taart door een ander kan laten ophalen? Ik wil een fototaart bestellen voor de verjaardag van mijn beste vriendin, maar dan moet ze hem zelf ophalen. Ik kan niet ff bellen, want dat kost iets van twee euro per minuut
Heb nog nooit gehad dat zij mij om legitimatie vroegen ofzo bij het ophalen. Ze vragen gewoon op welke naam het staat. Dus moet kunnen lijkt mij?
Aah oke gelukkig. Was inderdaad bang dat ze misschien om je id kaart ofzo vragen. Dan kan zij gewoon mijn naam zeggen en de taart meenemen. Thanks!
Soms vragen ze wel om je bestelnummer. Dus dat kun je dan nog even doorgeven aan je vriendin.
Plus je zou denken dat de foto op de taart al legitimatie genoeg is toch?
Dat is heel iemand anders hahah
Haha shit, ik dacht foto van haarzelf op haar taart. Dan had ik het wel mooi gevonden als het werd geweigerd.
Super random vraag maar la cubanita heeft een tijdje een gerechtje gehad: geitenkaas in bladerdeeg met veldsla. Over die veldsla zat een soort dressing. Iemand enig idee wat dat voor soort dressing was? Ik weet dus niet meer hoe 't smaakt, alleen dat ik 't lekker vond hahahaha dus ik hoop dat er nu iemand is die nu precies weet wat ik bedoel
Soms wel soms niet
Heb het aan een oud franchisenemer gevraagd!
Edit:
Rode ui sherry dressing die kant en klaar werd geleverd.
Heeft iemand ervaring met bestellen bij Veneta?
Wij willen nieuwe gordijnen en zijn even aan het rondkijken bij o.a. Veneta.
Is het makkelijk bestellen? Hoe is de kwaliteit?
Hele goede ervaringen hier bij Veneta. Wij hebben iemand van Veneta langsgehad met staaltjes en die persoon heeft ook alles ingemeten. Vervolgens werd ook alles netjes opgehangen. En wat ik helemaal top vond was de ‘omruilservice’. Toen de raambekleding uiteindelijk hing bleek dit qua kleur heel lelijk te zijn maar zonder gedoe mochten we een nieuwe kleur uitzoeken (zonder extra kosten, je betaald alleen extra wanneer je een duurder artikel zoekt). Tot nu toe is kwaliteit prima. Als je kijkt naar prijs kwaliteit verhouding is dat wat mij betreft prima.