Haha shit, ik dacht foto van haarzelf op haar taart. Dan had ik het wel mooi gevonden als het werd geweigerd.
Super random vraag maar la cubanita heeft een tijdje een gerechtje gehad: geitenkaas in bladerdeeg met veldsla. Over die veldsla zat een soort dressing. Iemand enig idee wat dat voor soort dressing was? Ik weet dus niet meer hoe 't smaakt, alleen dat ik 't lekker vond hahahaha dus ik hoop dat er nu iemand is die nu precies weet wat ik bedoel
Soms wel soms niet
Heb het aan een oud franchisenemer gevraagd!
Edit:
Rode ui sherry dressing die kant en klaar werd geleverd.
Heeft iemand ervaring met bestellen bij Veneta?
Wij willen nieuwe gordijnen en zijn even aan het rondkijken bij o.a. Veneta.
Is het makkelijk bestellen? Hoe is de kwaliteit?
Hele goede ervaringen hier bij Veneta. Wij hebben iemand van Veneta langsgehad met staaltjes en die persoon heeft ook alles ingemeten. Vervolgens werd ook alles netjes opgehangen. En wat ik helemaal top vond was de ‘omruilservice’. Toen de raambekleding uiteindelijk hing bleek dit qua kleur heel lelijk te zijn maar zonder gedoe mochten we een nieuwe kleur uitzoeken (zonder extra kosten, je betaald alleen extra wanneer je een duurder artikel zoekt). Tot nu toe is kwaliteit prima. Als je kijkt naar prijs kwaliteit verhouding is dat wat mij betreft prima.
Ja ik ook heel tevreden over Veneta. De salesman die bij mij thuis kwam was vriendelijk, heeft heel goed meegedacht (ook eerlijk over bepaalde kleuren, ik wilde heel graag een wit rolgordijn en hij heeft me wel een paar keer gezegd dat de wit die ik voor ogen had volgens hem echt héél wit was en dat hij een meer grijsbeige zou aanraden, heb lang getwijfeld en uiteindelijk voor zijn advies gegaan en het is prachtig geworden!), verder helemaal niet opdringerig maar heel open in alles. Gordijnen en rolgordijnen hangen mooi en waren makkelijk zelf te monteren. Niets te klagen! Is uiteindelijk ook allemaal niet heel veel duurder dan het via kwantum oid laten doen en dan heb je niet de meet garantie en idd niet-tevreden omriilengarantie.
Edit: het is denk ik wel de moeite om Black Friday even af te wachten, vorig jaar hadden ze heel veel 30%
Wij zijn heel tevreden met onze rolgordijnen. Vooraf gratis staaltjes opgevraagd en zelf alles ingemeten. Ziet er allemaal heel netjes uit! Ook wij hebben besteld met Black Friday.
Wel 6 jaar geleden, maar toen erg tevreden over. Wij hebben voor meerdere ramen jaloezieën laten inmeten en besteld. Kwam idd iemand voor langs zoals hierboven verteld. Paste allemaal perfect en eenvoudig zelf te installeren. Na 6 jaar zien ze er nog steeds uit zoals toen (heb witte houten jaloezieën), niet verkleurd oid, dus kwaliteit is ook prima in mijn ervaring.
Hier zelfde ervaring! Wij hadden vouwgordijnen besteld en toen we deze hadden opgehangen, vonden we de kleur en de voering heel lelijk.
Je moet wel binnen een bepaalde tijd laten weten dat je niet tevreden bent. Dat hebben we gedaan. De medewerker is toen nog een keer teruggekomen met staaltjes maar we konden geen keuze maken. Ik denk dat we nu na een week of 8 toch een knoop hebben doorgehakt, en binnen een dag had hij al geregeld dat we kosteloos nieuwe vouwgordijnen krijgen dus echt
Oh potverdikkie ik hoopte op iets simpels wat ik in de winkel kan kopen hahahaha maar bedankt voor het navragen!!
Kant en klaar betekent bij la cubanita vaak ingekocht bij een groothandel, dus wie weet is het wel gewoon iets dat je bij Sligro oid kan kopen, zou goed kunnen.
Ik heb bij heel veel schoenen dat de binnenvoering kapot gaat, bij Nike af1 is het aan de zijkant, bij m’n (net nieuwe) dr Martens aan de hiel, weet iemand wat ik daar aan kan doen? Ik weet niet zo goed of ik het enorm zonde vind/de kwaliteit van de schoenen niet goed is, of gewoon pech omdat ik m’n schoenen nooit heel strak strik en het misschien door die wrijving komt? Maar dan nog vind ik het eigenlijk irritant en zonde.
Dacht in eerste instantie aan dat ijs toen ik de naam las
Die bovenste foto dat heb ik ook vaker. Denk dat een schoenlepel zou helpen. Zit vaak een naadje daar en dat trap je met de schoen aantrekken gewoon los denk ik. Heb ik al in tig verschillende soorten schoenen gehad (ben lui en heb hoge wreef dus ik glij nooit simpel in een schoen)
Haha dat is vienetta ijs
Als je iemands Instagram pagina vaak bezoekt (zonder te volgen en zonder gemeenschappelijke vrienden) kom je dan in diegenes volgsuggesties?
Goede vraag ik lees mee haha
Ik denk het niet. volgens mij zijn het meer vrienden van vrienden die bij voorgesteld staan. Bij mij staat meestal het hele werkteam van partner als aanbevolen of echt meest random mensen van over heel de wereld.