Dankje! Ren ik daar straks direct naartoe
Ja, goede vraag. Ik zou wel willen posten over gezond eten, bewegen, fijne routines inbouwen, misschien een beetje zelfzorg maar dan zonder dat het selfcare
of biohack wordt.
En anders mss nog so low? Daar hebben ze alles
Ik denk dat je dan bij Strak in je zwempak #3 toch wel goed zit. Ook al gaat het jou niet per se om afvallen gaan de gesprekken daar vaak wel over gezond eten, tips om te blijven sporten, een goede routine vast te houden etc. Ik post daar ook mee zonder dat ik als doel heb om af te vallen, maar ik vind het wel fijn om met anderen te praten over sporten, eten etc.
Hema heb ik ze ook gezien paar weken terug!
Huisartsen moeten je geloof ik wel aannemen als je van een andere woonplaats verhuisd bent
Kun je Rocket Power ergens terugkijken? Ik ben ziek en dit lijkt me de perfecte tijdsbesteding voor vanavond
Netflix misschien? Ze hebben wel spongebob enzo
Videoland!
Ik heb sinds kort SkyShowtime en daar staan echt alle oude nickelodeonseries op .
Nog nooit van gehoord, maar klinkt perfect! Ik ga even Googlen thanks voor de tip
Ze zijn niet weg
Maar als ik sorteer op vervaldatum blijven ze allemaal staan onder āvervalt binnen de komende 24 uurā. Supervaag. Bij de transfers zelf staat er wel dat er geen vervaldatum is maar vond het toch eng. Met de helpdesk was ik niet veel verder gekomen. Gaat allemaal via chat in het Engels en ze vragen steeds om screenshots met details over mān browser etc terwijl ik al had aangegeven dat ik het op 3 devices met 3 verschillende browsers kreeg dus ik dacht laat maar.
Maargoed mocht iemand dit ook ooit krijgen⦠geen paniek.
Ik ben benieuwd wat je daar dan allemaal hebt staan voor zoveel gb! Is het werkgerelateerd?
Ik gebruik wetransfer echt zelden, puur en alleen voor het verzenden van grote dingen, maar ik wist niet dat het ook als een soort opslag wordt gebruikt.
In heel veel regioās is er te kort aan huisartsen en die staan dan niet open voor nieuwe inschrijvingen. Een praktijk kan niet onbeperkt patiĆ«nten aannemen. Of je valt net buiten een postcodegebied. Is echt niet zo makkelijk helaas.
Weet iemand of KLM of intercontinentale vluchten keuze heeft in thee smaken? Ik twijfel of ik mijn eigen theezakjes wil meenemen aan boord, want heb geen zin in enkel english breakfast thee.
In Frankrijk heb ik een (pennen)etui gezien in de vorm van een ketchupfles. Ik vond die toen te duur voor mijn kind en dacht dat ik die in NL ook wel zou kunnen kopen. Nu kan ik het natuurlijk nergens vinden. Weet een van jullie nog een winkel waar ze zoiets zouden kunnen verkopen?
Flying tiger?
Nee ze hebben zoān kan gezette thee. Dus ik zou zelf zakjes meenemen haha.
Oh getsie, dan neem ik ze zelf mee inderdaad. Thanks!
Ew ja en de thee is zooo sterk