Via Google vind ik dat Flying Tiger er indd een heeft, dus zou het daar proberen!
Oke ik zag hier ook Big Time Rush tussen staan dus ging eens googelen en ze treden dus nog steeds op😂. Blijkbaar zelfs pas een nieuw album uitgebracht voor het eerst in tien jaar.
Ik ben begonnen met kickboxen en vind het erg leuk. Verschillende keren voelde ik me flauw worden en moest ik gaan zitten. Ondanks dat ik sport drank en veel water drink, blijft het een probleem.
Is dit iets wat betert als ik over de tijd? Of is mijn lichaam gewoon niet gemaakt voor heftige cardio?
Eet je wel genoeg? Flauw worden ligt eerder aan een dip in je suikerspiegel dan aan watertekort denk ik. Ik zou vlak van te voren nog iets van een banaan ofzo eten. En je kunt misschien dextro meenemen voor als je je een beetje flauw voelt worden.
Moet zeggen dat ik het zelf ook weleens heb bij kickboksen hoor! Het is ook wel echt intense cardio
Ik kan online alleen vinden dat de tiger in andere landen het heeft, maar ik ga zeker bij de winkel kijken, bedankt voor de tips!
Ik eet altijd extra die dag, en inderdaad extra yoghurt en banaan vantevoren.
Ik heb sowieso een lage bloeddruk. Bijvoorbeeld als ik te snel opsta, voel ik me ook een beetje duizelig.
Je klopt, maar dan zou ik gewoon vragen om een glas heet water haha.
Ik ben maar 4 keer in die winkel geweest, maar iets zegt me dat So Low ook van dat soort random dingen heeft
Er was ooit eens een post over wat je het beste voor je vaatwasser kon gebruiken maar kan hem niet meer vinden. Weet iemand wat ik bedoel of heeft de tip?
Bij mij helpt het dan meestal om iets zouts te eten (bijvoorbeeld paar dropjes of een handje chips). Zeker als je een lage bloeddruk hebt zou het daar ook door kunnen komen.
Ik herinner me vaag dat er iets in stond over dat je beter een half blokje vaatwastablet kunt gebruiken dan een hele, en dat ze een speciale tang had om ze doormidden te knippen?
Of dat ze dan een half blokje in het bestekmandje deed en de helft in het vakje in de deur?
Noooo ik heb binnenkort eindelijk een vaatwasser en verheugde me erop juist eindelijk die kennis in te zetten!!! Heeft iemand een screenshot
@LaPetiteRobeNoire nee joh het ging veel verder dan dat over zout en glansspoelmiddel enzo
Ja dat zal ook wel, maar ik herinner me dus dat stuk over het blokje doormidden knippen
Ik realiseer me nu dat de laatste week met de hand afwassen van hopelijk mijn LEVEN is aangebroken 🥹🥹
Volgens mij was het verhaal vooral dat die 3 in 1 vaatwasser tabletten niet goed zijn want die gooien alles op hetzelfde moment eruit terwijl zout en glansspoelmiddel niet tegelijk eruit worden gegooid ofzoiets?? Iig zoiets heb ik er van onthouden want hoewel ik nog steeds 3 in 1 van de lidl gebruik vul ik nu ook netjes m’n zout en glansspoelmiddel aan
Gewoon een half blokje gebruiken. Het was niet veel dieper dan dat. Met een half blokje wordt je vaat prima schoon, houd je minder zeepresten in de vaatwasser en is het qua kosten veel voordeliger! Als je niet van die tabletten hebt die uit delen bestaan maar gewoon van jumbo of lidl eigen merk kun je ze gewoon met een schilmesje halveren.
Ja hier eindelijk ook een vaatwasser, wat ga ik doen met al die vrije tijd?