Heeft iemand aanraders voor zo’n bedrijf om je bank te laten reinigen?
In het verleden zelf gedaan, maar daar nu echt geen zin in.
Heeft iemand aanraders voor zo’n bedrijf om je bank te laten reinigen?
In het verleden zelf gedaan, maar daar nu echt geen zin in.
Weet iemand of je bij Brainwash nog steeds binnen kunt lopen zonder afspraak of dat het echt geen zin heeft als je via de website geen afspraak meer kunt maken?
Tip!! Vanavond korting op Chanel parfum bij Douglas.
Toen ik @Spaarlamp reactie las baalde ik als een stekker want vorige keer met korting niet gedaan omdat het nog wel even gaat. Dus dit bericht was me bij gebleven, maar nu dus toch korting!
Ben er vorig zomer een keer spontaan binnen gelopen en werd direct weer weggestuurd, ze deden echt alsof ik gek was dat ik zomaar naar binnen durfde te lopen. Ik kwam toen letterlijk alleen voor m’n punten knippen, wou t thuis wel wassen
Haha oh shit, goed om te weten!
Ik liep er laatst naar binnen (Rotterdam centrum) op een vrijdag en het zat erg vol. Ze gaf aan dat het vlg gaatje op donderdag was dus was niet zo succesvolle poging
De vaatwasser in en uit ruimen
Ik ben hier al jaren niet meer geweest maar het ding van de brainwash was toch juist dat je geen afspraak kon maken. Wist niet dat dat veranderd was! Ik heb daar soms en uren zitten wachten voor m’n gevoel.
Klopt maar is met corona veranderd en zo gebleven
Jup, bij TeamKappers ook zo.
Is er iemand die kan helpen met mijn opmaak in Google Sheets? Ik heb een heel eenvoudig kasboekje erin staan met mijn inkomen/uitgaves opgelijst, maar ik zou graag mijn uitgaves nog verder kunnen bijhouden door bedragen een categorie toe te kennen en zo per categorie te kunnen zien hoeveel ik daaraan heb uitgegeven.
Ik heb al wat opgezocht en ik kom vaak tegen om dan met dropdownmenu’s te werken. Dan heb ik wel de categorie per uitgave toegekend, maar hoe tel ik de bedragen per categorie dan op?
edit: laat maar, toch al de oplossing gevonden.
Als anderen hier ook mee zouden geholpen zijn, ik heb deze site gebruikt!
Een vraag voor de Belgische leden, omgeving Brussel.
Als je naar Paleis 12 gaat, kan je dan beter op Parking C of Parking E gaan staan?
Parking C is de parking voor alles op de Heizel. Kan je kijken bij de extra informatie waar ze je aanraden om te parkeren?
Als het voor een concert is in koning Boudewijnstadion, dan zou ik met het OV gaan. Het duurt super lang eer je de parking afkunt. Ik parkeer in centrum bvb Simonis en neem de metro naar het stadion(zo’n tien minuten)
Ga je naar de volleybaldames?
Yes!
@Daelyss ik weet niet precies, er staat alleen Paleis 12? Het is dus voor volleybal.
Op de website staan alle parkings.
Wat zouden jullie dan aanraden?
Oké, neem maar gewoon parking C.
Vertellen verdachten tegen hun advocaat de waarheid? Dus iemand die bijvoorbeeld verdacht wordt van een moord, en die blijft ontkennen. Is het dan ‘de bedoeling’ dat je tegen je advocaat wel open kaart speelt? Zodat die je beter kan helpen?
Heb je de Belgische serie De Twaalf gezien? Vind je misschien wel interessant als je je dit afvraagt
Als je slim bent vertel je wel alles tegen je advocaat. Die kan er dan de beste verdediging voeren omdat hij weet waar de wederpartij eventueel mee kan komen. En in principe heeft een advocaat ook beroepsgeheim.
Ik heb die toen die net uitkwam gezien, maar kan me niet meer herinneren dat dit aan bod kwam haha