Durf te vragen #7

Ja beter de hele waarheid vertellen, ook al heb je bij wijze van spreken iemand vermoord. Je advocaat kan je veel beter verdedigen (beter voorbereid op eventuele verrassingen van de tegenpartij) en eventueel strafvermindering vragen omdat je de kwestie niet ontkent.

4 likes

Iemand hier ervaring mee? Kwam voor in Droomhuis gezocht haha

https://www.crowdfarming.com/nl

1 like

Je kan het ook weghalen met babyolie mocht je dat hebben. Heb bij verschillende kindjes erg heftige uitslag gezien van die berg creme van dr. Leenarts.

Aah ja dan is olie ook wel vervelend met veel en langer haar!

2 likes

Wij hadden de zalf ook. Het kammetje wat erbij zat (een luizenkam) was de truc. Na bad gelijk gekamd en het kwam er zo af! Geen zalf voor nodig.

1 like

Ik heb een tube, maar er zit nog maar een klein beetje in, geen idee of het voor jou genoeg is? Kammetje zit er wel bij, dus als dat het belangrijkst is kun je het zo komen halen.

1 like

Is er iemand die in Duitsland woont en die een bestelling (verzenden niet naar Nederland) zou willen doorsturen naar mij?

1 like

Ja

1 like

Ik zie dat Hema korting op hun badtextiel heeft. Wat zijn de beste/fijnste handdoeken van hun?

1 like

De hotel extra zachte handdoeken - deze handdoeken - hotel extra zacht donkerblauw - HEMA.

Blijven echt jaaaaaren goed.

2 likes

Ik vind de zware kwaliteit handdoeken het fijnste, blijven lang goed.
De hotel kwaliteit zijn ook fijn, maar duurden bij mij altijd een eeuwigheid om droog te worden na het wassen omdat ze dikker zijn.

1 like

@Hetty en @Trademark thanks!! Ben voor de extra zwaar gegaan, aangezien wij alleen mechanische ventilatie in de badkamer hebben dus dikke handdoeken is sub optimaal.

3 likes

Ik wil winterkleding voor mijn dochter bestellen bij Zara en dan via Klarna. Want wil het thuis eerst even passen met haar en dan achteraf betalen.

Ik kan alleen nog maar kiezen voor in een keer betalen via Klarna of in drieën. En Zara verwijst me door naar Klarna en Klarna naar Zara.

Heeft iemand dit weleens gehad?

Bij Klarna kan het soms zo zijn dat je krediet moet opbouwen om achteraf te mogen betalen, dan moet je eerst een keer via klarna geld overmaken en dan betalen en de volgende keer kan het dan gewoon achteraf. Kan zijn dat je een nieuw account hebt (dat had ik toen), of dat je te vaak te laat/niet betaald hebt en ze dat zo willen voorkomen.

1 like

Ik heb al die jaren genoeg krediet opgebouwd :sweat_smile: ook nooit te laat. Ook geen nieuw account. Vreemd. Maar wie weet is het opgelost als ik een keer vooraf in 1 keer betaal dan.

1 like

Wat is een fijne koffer (voor ruimbagage)?

1 like

Wat is je budget? En heb je speciale eisen? Er zijn 1000 soorten. Ik heb een hele grote van de Primark waar ik tevreden mee ben. Hij was maar 60 euro en de wieltjes draaien lekker. Het is wel een zachte.

2 likes

Ik ben erg tevreden met mijn Samsonite! Wat zijn je wensen? Ik vond bijvoorbeeld een TSA slot belangrijk, en natuurlijk de afmetingen. Verder wilde ik graag ook een extra vak aan de voorkant voor een magazine/papieren etc. Ik zou dus even kijken wat je wensen zijn.

3 likes

@Luzarl ik zoek een koffer voor ongeveer 20kg die lekker tolt en lang mee gaat haha en een slot is ook fijn.

Juist omdat er 1000 soorten zijn heb ik geen idee waar ik voor moet kiezen dus ben op zoek naar ervaringen

1 like

Ik zou sowieso een koffer nemen met 4 wielen!

15 likes