Durf te vragen #7

Wat is een fijne koffer (voor ruimbagage)?

1 like

Wat is je budget? En heb je speciale eisen? Er zijn 1000 soorten. Ik heb een hele grote van de Primark waar ik tevreden mee ben. Hij was maar 60 euro en de wieltjes draaien lekker. Het is wel een zachte.

2 likes

Ik ben erg tevreden met mijn Samsonite! Wat zijn je wensen? Ik vond bijvoorbeeld een TSA slot belangrijk, en natuurlijk de afmetingen. Verder wilde ik graag ook een extra vak aan de voorkant voor een magazine/papieren etc. Ik zou dus even kijken wat je wensen zijn.

3 likes

@Luzarl ik zoek een koffer voor ongeveer 20kg die lekker tolt en lang mee gaat haha en een slot is ook fijn.

Juist omdat er 1000 soorten zijn heb ik geen idee waar ik voor moet kiezen dus ben op zoek naar ervaringen

1 like

Ik zou sowieso een koffer nemen met 4 wielen!

15 likes

Ik heb recent een zachte samsonite gekocht maar als je vaker met bijv Transavia vliegt moet je sowieso oppassen want dan mag je ruimbagage maar best klein zijn. Soort medium formaat

1 like

Waar gaat dit over?

6 likes

Hoe duur een vierkante meter pvc vloer gemiddeld is

1 like

Maar wat is de vraag? Ging het hier eerder al over of heb ik iets gemist?

1 like

Het is een vraag zonder vraagteken :joy:

2 likes

Misschien even in het huizen of interieurtopic kijken?

4 likes

Heeft iemand hier een goeie ervaring met haar groei snoepjes? Zo ja welke?
Of toch totale onzin

1 like

7000 euro

1 like

Oooh :smiley:

1 like

Wel met een spray van Tomorrowlabs!

Deze?

Moet je het continu blijven gebruiken?

Osprey

2 likes

Je bent niet alleen. Een veel voorkomend klacht al maanden. Niemand die het weet.

Zijn EarPods van Apple nou echt hun geld waard?

• JA
  • NEE, je kunt net zo goed gaan voor …
  • Geen idee, ik hou van snoeren en wil stemmen!

0 stemmers

2 likes

Ja. Ik heb die ene getest die een paar jaar geleden een mega hype waren. Kan even niet op de naam komen maar ze waren mintgroen en zowat elke influencer promootte ze. Die deden helemaal niets voor mij, is wat mij betreft onzin.

Ik heb dan vitamines gekocht van bij de apotheker
en die werkten wel heel goed. Mijn haar groeide er merkbaar sneller door.

3 likes