Durf te vragen #7

Love die roze kast achter jou!!!
De foto op de spiegel is best wel herkenbaar, weet niet of dat de bedoeling is?

Misschien dat een kleermaker het decollete wat minder zichtbaar kan maken?

1 like

Tnx! Bij de kringloop gekocht en daarna zelf geschilderd.

Ik zie het nu, stom! Heb de foto bijgeknipt.

Ja misschien inderdaad er een stukje tussen laten zetten ofzo. Als ik geen goede bh kan vinden.

Ja vooral met een stukje kant kun je de jurk nog heel sexy houden. Hij staat je wel echt geweldig!!

2 likes

Yes! Dinsdagavond. Was goed te doen, na ongeveer een half uurtje begon ik het wat koud te krijgen

2 likes

Het is even koud maar wel snel goed te doen. En je warmt op het strand snel weer lekker op.

1 like

Ja vorig weekend, was koud dus kon niet echt lang in het water blijven.

2 likes

Sorry voor de dubbelpost maar heb je een half uur in het water/zee gezeten? :scream: Na 5 minuten voelde ik m’n tenen niet meer haha.

2 likes

Ik vond het ook goed te doen zondag, ben een kwartiertje in het water geweest

2 likes

Ja, ik vond het heel goed te doen. Afgelopen zondag was het wel fijner (toen kon ik 2x zo lang), maar het was dinsdag echt nog prima wat mij betreft. Ik blijf wel in beweging in het water, dat scheelt misschien

2 likes

De vraag naar horecapersoneel is na corona heel erg gestegen en daarmee het loon ook. Maar ik ben benieuwd: wat betaalt dat nu per uur? Werkt iemand in de bediening bijvoorbeeld die dit wil vertellen? Mag per pb! (Chefkok salaris en assistent manager etc mag buiten beschouwing worden gelaten).

5 likes

Ik las berichten dat het wel wordt afgeraden! Zelfs afgelopen weekend met dat warme weer. Zeewater was 15 graden en dat is frissss. En mensen vergisten zich er blijkbaar in hoe fris dat is.

1 like

dat valt ook vies tegen hoor!

1 like

Ja toevallig weet ik dit salaris wel, maar dat is inderdaad heel hard werken voor niet heel veel geld in verhouding. Echt pittige sector.

3 likes

Ik verdien bij een lunchzaak waar ik zowel barista ben als bediening en keuken doe (wisselt per dag wie van het personeel wat het beste kan/leukste vindt) gewoon minimumloon

2 likes

Ok ik dacht dat het laatste jaren vaak wel daar wat boven zat! Omdat er toen zo’n concurrentieslag was.

2 likes

Ik heb net nog even gedubbelcheckt en het is een minibeetje hoger, 25 cent per uur meer dan minimumloon obv 40 uur.

Maar zou best kunnen bij sommige zaken hoor! Ik had tijdens corona het geluk dat mijn werkgever iedereen heeft aangehouden en ook iedereen met een nulurencontract heeft doorbetaald, maar ik kan me voorstellen dat zaken die iedereen er toen hebben uitgegooid nu meer moeten bieden om mensen zo ver te krijgen om er te werken. Dat soort dingen gaan vrij vlot rond en ik weet in mijn stad zo een aantal zaken waar ik nooit zou willen werken omdat ik weer hoe ze in het verleden met hun personeel zijn omgegaan.

3 likes

Ik verdiende kortgeleden in de bediening gewoon minimumloon

1 like

@ellegirltalk Hier ook minimumloon (na 4 jaar). Was bij grote werkgever (de toekan).

4 likes

Wij zitten altijd een euro of 2,5 boven het minimumloon vanuit de horeca cao.

1 like

Ah jammer, de zon moet wel flink schijnen om weer op te kunnen warmen. :cold_face:

2 likes