Durf te vragen #7

Naaaah wat zijn jullie fantastisch!! Dankjulliewel, ik ga de lijst echt flink uitbreiden. Wat ben ik blij dat ik het hier heb gevraagd.

16 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Wie was ook alweer die BN’er die een forummen een keer in de trein zag slapen en toen ze uitstapte keihard op het raam sloeg??

Deze herinnering komt ineens bij me naar boven haha.

3 likes

Haha, Giel Beelen.

3 likes

Haha oja!

3 likes

marsha p johnson

5 likes

Ik denk niet dat deze tips geschikt zijn voor de leeftijdscategorie maar misschien dat je zelf nog informatie er uit kan halen.

Je zou ook nog eens in onderstaand boek kunnen kijken voor vrouwen in de wetenschap.

Je hebt natuurlijk ook veel vrouwelijke filosofen. Er zijn wel van die overzicht boeken. Ik vond dit boek ook leuk voor een beknopt overzicht wat een aantal vrouwelijke filosofen dachten.

Je hebt nog de film Agora over de eerste vrouwelijke wiskundige Hypatia. In die film heb je wel wat scènes waar ze les geeft aan mannelijke studenten en scènes waar ze haar theorie uitlegt/uitprobeert die zou je kunnen laten zien

En over Hipparchia is een stripboek gemaakt zij was een van de eerste vrouwelijke filosofen. Heel vrolijk getekend waar je wel wat van kan bespreken denl ik met leerlingen.

Edit: Els Kloek heeft ook een naslagwerk gemaakt over vrouwen in de Nederlandse geschiedenis

3 likes

Je hebt al heel veel tips gekregen, maar ik moest meteen aan deze boekenreeks denken: Van klein tot groots – Uitgeverij Zwijsen
Wat een leuke opdracht trouwens!

5 likes

Weet iemand of ze bij de emma winkel in Leidschendam ook de toppers hebben liggen? Ik zou m graag uit proberen maar wat ik kan vinden is alleen de 100 dagen uitproberen thuis.
Bij beterbed hadden ze wel de complete matrassen maar niet de toppers.

1 like

Ja en ik wil ze ff uitproberen maar liever niet thuis. Wil niet dat de buren denken dat ik fan ben.

9 likes

Ongevraagd maar ben je op de hoogte van hun leveringsproblemen, die er al meer dan 3 jaar zijn?

3 likes

Aanvulling op @Cheesy : en ook hun kutte klantenservice! Bij Emma zou ik rechtstreeks echt nooit iets kopen

2 likes

Nee! O dan ga ik me daar even in verdiepen want dat klinkt niet goed :joy:

1 like

Iemand tips waar je je in je eentje kan vermaken voor een uurtje in omgeving Madurastraat, Amsterdam? Ik heb een theathershow gemist omdat ik geen parkeerplek kon vinden🥲

Evenwijdig daaraan ligt de Javastraat, daar zijn allemaal tentjes en terrasjes!

2 likes

Studio K zit daar in de buurt! Een filmhuis met bar/restaurant. Daar kun je prima even zitten denk ik.

1 like

Ik wil ook nog terugrijden. Dus iets alcoholvrij vooral maar ik ga naar Studio K dan

2 likes

Even moeten wachten maar ik zit er nu wel

5 likes

Heeft iemand ooit die mc donalds frietsaus in een wit shirt gekregen en eruit gekregen? :skull:

Ik wil online een trui van de mannenafdeling kopen, maar welke maat moet ik dan nemen? Een maat kleiner?