Ik zou even bij de afmetingen kijken bij de maattabel.
Slim, niet aan gedacht!
Ja zonder vlekverwijderaar etc
Dat is het recentste topic. Hij is gemaakt in 2018, maar er wordt nog steeds in gepost. 17 dagen geleden voor t laatst.
Dat kun je zo niet zeggen. Ik heb dezelfde maat of groter bij mannen omdat zij niet rekenen op vrouwelijke vormen en het op je heupen dus ineens heel strak zit bijvoorbeeld.
Ik heb de tip van @SayMyName opgevolgd. Qua borstomvang is de maat die ik heb genomen waarschijnlijk prima. Mijn trui heeft straks een beetje lange mouwen, maar dat is wel lekker in de winter.
Iemand tips voor 1 nacht verblijf met 3 volwassenen en 1 baby dit weekend in de buurt van Arcen? Alles met normale prijs is niet beschikbaar.
Heb je ook over de grens in Duitsland gekeken? Scheelt wel 100-150 euro zie ik.
Even kort gekeken ja, maar lijkt ook lastig om met 3 volwassenen op 1 kamer en geen gedeelde badkamer. Maar ik blijf zoeken.
Maar is dat per se nodig? Kun je niet twee kamers nemen? Ik zie wel wat (betaalbare) opties als je via Booking op de kaart kijkt en wat uitzoomt, bijv in Kempen Duitsland, maar zit je wel op 25km rijden.
Kan wel maar das meestal duurder. Ik ga daar eens kijken thanks
Wat betreft vrouwenkleding draag ik meestal een M en mannenmaat kies ik meestal XS. Maar ik ga wel redelijk tietloos door het leven.
Hebben jullie ondergoed (geen broekjes/boxers) waar niet de helft van de tijd een lip uitvalt?
Help . Hebben een tapijt op de grond liggen in de woonkamer en er is een glas water overheen gegaan. Heb dat gedroogd met een doek, maar nu komt er zo’n vieze natte handdoekenwalm vanaf, natte hond idee. Komt door de warmte van afgelopen dagen gok ik.
Iemand dé tip? Ik dacht er baking soda opgooien ofzo en dan stofzuigen? Of iemand een veel beter idee? De geur is echt ranzig.
Azijn werkt wel denk ik
De katoenen strings van primark in zo’n pakje van een paar en ik heb best een aanwezig gebeuren beneden
Pff, echt een zoektocht. De strings van Hema zijn prima (maar wel minder van kwaliteit dan vroeger). De naadloze strings van Hunkemöller raad ik absoluut af. De high leg slips en strings van Snagtights zijn op zich wel fijn, maar die zijn heel hoog in de taille, moet je van houden. Maar de perfecte string die breed genoeg is bij de schaamlippen heb ik nog niet gevonden.
Nee veel strings houden niet alles binnenboord … heb nu een aantal van Hema, met een kanten bovenkant en verder stretch en die zijn… oké.
Maar veeel minder qua kwaliteit, vergeleken met vroeger …
@Peachpuff die naadloze ja … wat een grap is dat!!
Ik ben op zoek naar een Indiaas kookboek. Nu zag ik Dishoom, maar ik vind het best prijzig. Heeft iemand het toevallig 2e hands in de aanbieding? Of een andere tip voor een goed Indiaas kookboek? Wel graag in NL.
Van Victoria’s Secret en dan het model wat lijkt op de strings van Calvin Klein