Deze heb ik altijd
Die zien er echt heel smal uit aan de onderkant
Dat dacht ik ook, maar alles blijft binnenboord haha
Ik draag de brazilians van de hema!
Ja deze wilde ik ook tippen, maar ik heb die van mij al 6 jaar geleden in New York gekocht dus geen idee of ze nog te koop zijn. Die dingen blijven bizar lang mooi
Waar verkopen ze leuke laptop hoezen?
ZIE JE! Mijn vriendinnen doen altijd alsof ik gigantische lappen heb hangen als ik zeg dat ik hier last van heb. Ik wist wel dat ik niet de enige kon zijn.
Anyway, geen oplossing. Maar ben wel blij dat ik niet de enige hiermee ben
Laptop sleeve | Fashionable & Sustainable | Wouf (o.a. ook te koop bij de Bijenkorf)
en Susan Bijl?
intimissimi. Sommige hebben wel een stuk bij het kruis van 3 vingers breed. Ik heb zelf ook een lange tijd naar het geschikte ondergoed gezocht vanwege uitvallende flappen.
Hebben hier een heel topic voor.
Welk merk? Als ze ook in China verkopen zoek ik de Chinese maat op (lichaamslengte + borstomvang) en dan weet ik welke maat ik moet hebben. Over het algemeen is de regel dat mijn kleren van de mannenafdeling een maat tot twee maten kleiner zijn tegenover die van de vrouwenafdeling.
@Flamoes de Beyond Naked Cotton van Wacoal maar volgens mij gaat-ie eruit want zie ze vrijwel nergens meer verkocht worden maar net hier nu nog wel gevonden.
Het is al gelukt dankjewel!
Iemand enig idee wat voor beestje dit zou kunnen zijn?
Merk het vooral op als ik in de zetel/bank zit of in onze eetkamer. Het kriebelt wel maar bijt niet. Deze ochtend zat ik te schrijven en kroop het dus over mijn papier heen⦠zetel is al gereinigd, alle kussens gewassen, ik stofzuig elke week de zetel en stoffen stoelen heel grondig. Weet echt niet waar het aan ligt en war het zou kunnen zijn.
Hebben hier in huis wel veel planten staan maar geen enkele plant lijkt van deze beestjes te hebbenā¦
Edit: deze foto is uiteraard ingezoomd maar als je goed kijkt zie je ze dus wel kruipen
Die āmonoā campagne over telefoons niet gebruiken in het verkeer. Wat is mono? Mobiel no? Ik snap ām nietš¤£
Ik interpreteer hem als mono = ƩƩn = ik doe ƩƩn ding tegelijk dus ik gebruik geen mobieltje tijdens het autorijden
Ah okƩ. Zo had ik hem nog niet bekeken.
Echt zo een campagne waarbij ik gelijk wou googelen wat toch het tegenovergestelde effect zou moeten zijn van deze campagne.
Misschien stofluizen?
Gelukkig heet dit topic durf te vragenā:grinning: