Durf te vragen #7

Ga ik eens opzoeken, dankjewel!

3 likes

Van een bepaalde kleur/smaak?

1 like

Ik voel me dom. Ik wil Karhu sneakers en er staat overal dat ze klein vallen en je een maat groter moet bestellen.

Ik heb 38.5, dus neem aan dat ik dan voor 39.5 moet gaan en niet 39? (Ja 39.5 bestaat haha).

Jaa klopt het heeft een smaak die andere frisdrank niet heeft. Rode fria/pop sowieso is niet echt te vergelijken met iets qua smaak. Ook mijn favo van allemaal.

Als ik op de ingrediënten google zie ik niet iets speciaals of zo.

2 likes

Voor mensen met een Chromecast: is jullie ondertiteling als je Netflix ofzo streamt ook ineens super groot? Ik krijg het maar niet klein!

2 likes

Ik heb normaliter 39 in Nike bijv. maar maat 38 in all stars (chuck 70 dus die vintage achtige) en in karhu (fusion 2.0 model) 40. 39,5 was mij echt te klein.

1 like

Yes dit klopt helemaal! Ik zou voor 39,5 gaan

2 likes

miss dat ik je wel kan helpen!

1 like

Ik wil wel mee je meekijken hoor, stuur maar pb!

Meteen een eigen vraag: Wat geef je een echtpaar wat 65 jaar getrouwd is als cadeau?

1 like

Bij de Kruidvat haal ik vaak zo’n chocoladereep die ik NERGENS anders kan vinden wat er een beetje op lijkt. Het is echt het lekkerste ooit.

Ik kan er ook geen afbeelding van vinden dus misschien kennen jullie het van de naam/omschrijving: White Chocolate Golden Caramel ofzo. Het is gekarameliseerde witte chocolade en de reep is ter grootte van de repen van Tony’s, dus groter dan de normale repen van Kruidvat en ze zijn ook duurder. Het is echt die specifieke smaak van gekarameliseerde witte chocolade wat zo intens lekker is.

Bestaat er nog zoiets van een ander merk?

1 like

Neste l’atelier had er ook zo een, helaas uit het assortiment want zie alleen die met melk en pure chocolade in de supermarkt.

Als je fancy wil zijn; Gekarameliseerde Gold chocolade | Chocolaterie Pierre - Chocolaterie Pierre

Denk dat dit ook van witte chocolade wordt gemaakt…

3 likes

Ja! Deze is echt goddelijk!

2 likes

Caramac is niet de dupe maar het origineel. Caramac is nog veeeeel lekkerder. Vind je soms bij de Kruidvat en bij tankstations @oliverqueen

4 likes

Omg caramac nu heb ik zin

1 like

Dankjewel voor de tips @Luzarl @Milkyway @Jeezlouiz!

De Kruidvat reep blijft dan toch het makkelijkst te krijgen maar ik ga ook zeker een oog openhouden voor Caramac en die Cadbury reep.

2 likes

Is iemand wel eens naar remastered in Rotterdam geweest? Is het leuk als date?

1 like

Ik wilde er een x heen maar las best veel negatieve reviews, over dat het een toeristen trap is, druk en geld niet waard. Er zijn nu wel wat positievere recensies zie ik

Vlg mij hoor je ook steeds muziek dus weet niet of je dan echt kan praten met je date (als je dat zou willen haha)

Haha het is meer een date night eigenlijk, met m’n man. Dus we kunnen het opzich wel hebben als we niet per se hoeven te praten. Dat kunnen we wel bij het eten in een restaurant doen. Maar ik had gezegd hem wel te verrassen, ik wilde eigenlijk axe throw gaan doen, maar dat kan met minimaal 4 personen. Dus ben nu op zoek naar iets anders leuks :grimacing:

Ik kwam dat remastered tegen, maar was bang dat het indd misschien 1 of 2 zalen of hoe het in elkaar zit leuk is en daarna niet meer

1 like

Ik ben er met mijn moeder heen geweest en vond het eigenlijk best leuk! De visjesruimte is leuk, en ik vond de laatste ruimte met de bekende schilders ook echt heel tof gedaan. Denk dat het leuk is als date, zeker als je daarna nog gaat eten

4 likes

Ik vond het wel tof! Je loopt een paar zalen door en de laatste zaal is een soort show met bewegende beelden. Ik vond het mooi in elkaar zitten! Meningen waren wel verdeeld binnen het gezelschap met wie ik was.

1 like