Ik las wel een aantal reviews dat mensen echt een voorkeur hadden voor een bepaalde zaal maar dat is missh ook niet zo gek als het steeds verschillende thema’s zijn
Caramac is een beetje korrelig en meer de koetjesreepvariant zeg maar. Die van Cadbury is het lekkerst.
Je kunt ook zelf een reep maken (witte chocolade karameliseren) maar dat is wat meer werk.
Haha deze verpakking. Heel verwarrend? White nougat crisp doet mij denken aan witte chocolade met van die nogastukjes zoals in toblerone en/of met rice crispies. Maar op de verpakking staat een plaatje van melkchocolade en noten???
Cadbury bij Jamin
Oh dit dus ja.
@Fredje @Scorpiovibes ik heb nu ook “de grote schijn” gevonden. We gaan las in oktober op date night namelijk nu weet ik niet wat ik moet kiezen
ik neig naar de grote schijn, want dat is ook lekker wandelen buiten.
Ja snap ik haha. Maar de chocolade van deze vind ik wel erg lekker en smaakt naar gekarameliseerde witte chocola! Met krokante stukjes dus wel
Oh en nougat op zn engels is karamel met noten, dus niet zoals noga in nederland
Grote schijn!
Ja maar daaronder staat dan wel weer “milk-like” dus als melkchocolade? Zou eerder white-like zijn dan
Ik vind de Grote schijn heel gezellig! (Althans de Belgische versie maar ik veronderstel dat het heel vergelijkbaar is.)
Sorry dit was voor @Unquestionable
Heeft iemand tips voor kleine cadeautjes in de vorm van een activiteit die je kan doen? Dit klinkt misschien een beetje vaag maar ik ben voor een goede bekende een huwelijkscadeau namens een groep aan het organiseren. Het idee is nu dat we een olijfboom geven waar iedereen een wens voor het bruidspaar aan hangt maar het budget is groot dus het lijkt ons leuk om daarnaast (het liefst 12) kleine cadeautjes in de boom te hangen. Denk aan een bon voor een ijsje met zijn twee op een zomerse dag (en dan dus een bon van de plaatselijke ijsboer) een bon voor een warme choco na een winterse wandeling. Ik heb verder al een bioscoopbon. Wie heeft nog meer ideeën?
Moeten het echt bonnen zijn die je ergens kunt kopen en die ze kunnen inleveren of mag het ook een 'zelfgemaakte bon zijn met een bepaald bedrag dat ze daaraan kunnen/moeten uitgeven?
Bon van een theater of kaartjes voor een voorstelling?
Ja het liefste wel. Het idee van de cadeaubonnen is echt om het klein te houden. Dus we hebben al een ijsbon, chocolademelkbon,
Bioscoop kaartjes.
Schaatsbaan is inderdaad ook heel leuk die schrijf ik op net als de plaatselijke chocolatier.
Echte bonnen van bijvoorbeeld winkels dus?
Ik zou eigenlijk alle plaatselijke specialiteitenwinkels afgaan om te kijken welke bonnen hebben (traiteur, notenwinkel, italiaanse delicatessenwinkel, patisserie, theewinkel)
Macdonalds heeft cadeaubonnen van 7,50 (volgens mij niet bij elke vestiging te koop, je kunt het opzoeken)
Kaartjes voor een (klein plaatselijk) museum zijn vaak niet zo duur.
Bon voor een avondje pizza/thuisbezorgd
Als er in de buurt een fotohokje is zou je het gepaste bedrag kunnen geven waarmee ze samen op de foto kunnen gaan, maar dat is dan geen bon.
Grote schijn ben ik nog nooit geweest, maar hoor ik wel veel goede dingen over. Zou denk ik dan eerder dat doen en daarna lekker eten bij De Schone Lei of Minang Kabau
Hopelijk heeft iemand hier dé tip… ik heb onderstaande spiegel, die helaas is gevallen waardoor de lijst is gebroken. Een groot deel hebben we kunnen lijmen maar het ontbrekende deel heeft weer losgelaten (onderdelen hebben we wel bewaard). Iemand suggesties hoe dit het beste vast te maken? Of Facebook groepen oid waar mensen kunnen helpen met dit soort reparaties?
Wij komen eigenlijk nooit aan de voorkant van ons huis (auto, fietsen etc. alles is achter), maar nu viel het mij op dat ik af en toe flinke wespen zag bij het keukenraam aan de buitenkant.
Nu zag ik dit bij het kozijn zitten, zou dit onderdeel kunnen zijn van een wespennest of totaal niet? Heb al gegoogled uiteraard, maar daar zie vooral hele nesten.
Ik durf er niet zomaar in te zitten en ik heb net 20 minuten erbij gestaan en uiteraard geen wesp gezien 🫠