Durf te vragen #7

Lekkerder!

6 likes

Oh nee vind ik echt anders. Boursin is stevig en kruimelig en die goedkope is zachter, meer een crème. Ik vind Boursin ook een veel sterkere smaak hebben, vooral meer knoflook.
Het is inderdaad allebei roomkaas met kruiden! Maar geen dupe :laughing:

15 likes

ja wat @Fruitcake zegt, het is echt smeerbaar.
Ik vind hem wel heel lekker, het lijkt meer op paturain.

3 likes

De betere versie van Boursin :ok_hand:t3:

3 likes

Die hebben ze altijd bij Aldi en is echt lekker :heart_eyes:

4 likes

Ik kan dit niet lezen zonder te denken “das pas fijn”.

7 likes

Haahha is dat voortaan de actieprijs :joy:. de prijs was toch oorspronkelijk al veel lager dan de actieprijs, in mijn herinnering iig

3 likes

Wij kochten dit op de middelbare heel vaak als we tussenuur hadden en dan met een stokbrood erbij, heeerlie

4 likes

Mijn freek vonk vriend zegt: spinnennestjes! Dat zijn gele kleine bolletjes

3 likes

Ik heb een doorkomende verstandskies (al een hele tijd maar ben te schijterig voor de kaakchirurg, heb al 2 jaar een doorverwijzing liggen :smiling_face_with_tear::+1:t3:)
Maar nu heb ik er echt heel veel last van en het is moeilijk schoon te houden merk ik. Maandag ga ik meteen de kaakchirurg bellen, maar is er in de tussentijd een goede mondspoeling die ik kan gebruiken?

en @marley

Die van Jumbo huismerk lijkt meer op Paturain en die is wel veel goedkoper. Soort kruising tussen Garlan en Paturain

3 likes

Perio-aid kan wel helpen om ontsteking te verminderen. En houd er rekening mee dat een verwijzing in principe maar 1 jaar geldig is, dus dat je waarschijnlijk je tandarts om een nieuwe moet vragen.

2 likes

Was ik al bang voor :smiling_face_with_tear:. Thanks in ieder geval! Ga ik naar kijken.

1 like

Ik ben op zoek naar een geschiedenis boek / encyclopedie als cadeau maar kom er niet helemaal uit welk boek handig is hiervoor. Op bol.com zie ik wel wat voorbij komen, maar ik kan geen keuze maken op basis van de informatie.

Liefst een met tijdlijnen met belangrijke gebeurtissen en welke rijken wanneer regeerden. Bijv. Over het oude egypte, grieken, romeinen tot de 21e eeuw waarbij niet alleen de Westerse beschavingen worden beschreven maar ook aandacht is voor bijv islamitisch rijk/azie/kolonialisme etc.

Het is voor een volwassene, hoeft niet in kindertaal. Hoop dat iemand de gouden tip heeft!

2 likes

De atlas van de wereldgeschiedenis. Vind dit echt een vet leuk boek om doorheen te gaan haha. Echt enorm veel info over het ottomaanse rijk en de oude zijderoute etc

Bekijk Atlas 1 - Atlas van de wereldgeschiedenis op: Atlas 1 - Atlas van de wereldgeschiedenis, Christian Grataloup | 9789046827321 | Boeken | bol.com

7 likes

@jeezlouiz ik heb deze ook en het is idd een aanrader, maar het taalgebruik vind ik wel een beetje gedateerd/droog (ik heb de 2013 editie geloof ik)

2 likes

Ah ik heb de 2020 editie en het taalgebruik is mij niet in negatieve manier opgevallen. Vond het wel vlot geschreven haha.

2 likes

Ah, misschien is dat het verschil haha. In mijne staan steeds woorden als ‘sedert 1563 blablabla’ ipv sinds/vanaf. Gewoon van die ouderwetsere termen en lange droge zinnen haha

1 like

En @Rozevarken thankss ik denk dat ik hiervoor ga en dan de nieuwste editie ofc🤣

4 likes

Bloemenbon
Tuincentrumbon
Praxisbon
Boekenbon
Museumbon
Botanische tuinbon

1 like