Hmm ik heb even gekeken, maar ik zie wel verschillende VW. Het kan zijn dat die net op een kantelpunt zitten in de puntentelling, maar tussen een A en C zitten nog wel wat punten. Wat ook kan is dat ze voor die bio versie al die nieuwe nutriscoretelling aanhouden! Daar komen producten ook slechter uit.
Ik heb maar een keer zoiets op de post gedaan, was voor mijn uitstrijkje en dat ging gewoon in de brievenbus. Zou niet weten hoe ik als niet medisch iemand de medische post kan gebruiken.
Bestaan er brievenbussen voor medische post? Ik ken alleen gewoon opsturen of afgeven bij de (huis)arts
Ooooh ok. Nou ik ken het in elk geval niet.
Ik heb weleens buisjes met mijn bloed met postnl verstuurd in een speciaal medisch envelop.
Mag in een normale brievenbus maar soms wel in een speciaal voorgeschreven envelop
Nee gewone dan!! (Oranje)
Waarom ik hier aan moet denken weet ik ook niet maar begin jaren 2000 was iemand belangrijke overheidsdocumenten verloren in de trein en is er een grote vergadering over geweest. Toen heeft iemand daar andere woorden onder gezet. “Op de usb stick stond ook een spelletje met een klein mannetje en het muziekje gaat ongeveer zo” en dan het muziekje van Super Mario . Dat filmpje ging toen “viral” bij gebrek aan een beter woord en ik wil het weer kijken maar kan het nergens vinden! Iemand enig idee waar ik het over heb?
Als je niet weet waar dit over gaat is het zo verwarrend om te lezen
Oh wow ik heb echt gezocht op allemaal verschillende dingen maar kon niets vinden . Bedankt! Ik ben weer helemaal blij
Voor de stellen die in hetzelfde bed slapen, maar ieder een eigen dekbed hebben. Welk formaat dekbed hebben jullie ieder en hoe groot is het bed?
180 bed en elk 140 dekbed.
Hier ook een 180 bed en beide een 140 dekbed
Ons bed is 160 en beide een dekbed van 140
140 bed en twee keer 140 dekbed! Wij rollen ons graag in de deken lol
200 bed en 2x 140 deken. Echt ideaal het is net alsof je alleen slaapt
Haha volgens mij heb ik alleen gezocht op “usb stick supermario” en toen kreeg ik deze
200 bed en 2x 200 dekbed.
Volgens mij zijn wij de uitzondering met een 160 bed en dan allebei een 1 persoonsdekbed.