Durf te vragen #8

Ja ik heb normaal altijd zwart. Dus twijfelde daar ook nog over maar de lila krijg ik niet uit mijn hoofd. Ben alleen bang voor vlekken aangezien je hem niet kan wassen…

Zou je die niet in de wasmachine kunnen doen op een handwasprogramma?

2 likes

Oh ik wist helemaal niet dat je hem niet mocht wassen haha, heb ik wel gedaan. Ik had er een flesje zonne-olie in en dus een vlek. Is er niet helemaal uit gegaan trouwens, maar ja, olie. Maar tas is verder door het wassen niet lelijk geworden hoor!

En @Daelyss ik denk vanwege het waterafstotende. Denk dat de stof behandelt is en dat verdwijnt misschien met wassen. Dit staat op hun website onder care: Care Instructions
You can clean your Ona with a soft brush, warm water and soap.

1 like

Medium tevreden over! Ik gebruik hem ook als luiertas en één hengsel is wel wat slap en uit vorm geraakt. Maar ik denk echt dat dat komt door het hangen over de kinderwagen. Buiten dat wel tevreden! Veel ruimte.

2 likes

Ik heb iemand die ik misschien een klein beetje leuk vindt en die zelf ook gemengde signalen gaf, 2 dagen geleden gevraagd om samen naar een film te gaan. Nu laat 'ie gewoon niks horen.

Zouden jullie dan nog een berichtje sturen, of gewoon het zo laten? Het is niet zo dat ik hem al super vaak sprak, of dat ik nu nog super graag met hem naar die film wil, maar ik voel me natuurlijk wel genegeerd/afgewezen.

Nee

Als je toch nog wel graag wil kun je er nog een berichtje aan wagen maar ikzelf zou het laten

2 likes

Ha, dat is duidelijk! Met nee bedoel je niet reageren toch? Mag ik weten waarom jij hier voor zou kiezen?

1 like

Nee ik zou na twee dagen niet het idee hebben dat de ander daar echt interesse in heeft als er geen enkele reactie is gekomen

3 likes

Dankje voor je antwoord, ik denk dat ik gewoon iemand anders ga mee vragen! :smiley: Waarom zou jij er geen berichtje meer aan wagen? :slight_smile:

Nou ja beetje hetzelfde gevoel als @Druppels, als iemand graag wat met mij wil doen dan wacht diegene geen twee dagen met in elk geval een eerste reactie.

1 like

Als ik de airco in de slaapkamer aandoe, en alle deuren openzet, zou de koude lucht dan naar de woonkamer zakken (omdat de warme lucht naar boven gaat)? Zo’n stomme vraag maar ik ben zo oververhit dat ik alles wel weer proberen.

Nee helaas werkt dat zo niet

Ik zou denk ik op de kamer gaan zitten waar je airco hebt, of kan dat niet?

1 like

Ja, dat werkt wel (een beetje). Misschien nog ergens een ventilator strategisch opstellen om te helpen de koele lucht de goede kant op te krijgen?

1 like

Ja kan ook hoor, maar daar is geen tv :laughing:

3 likes

Oh ja dat is wel saai inderdaad, misschien iets streamen op een tablet ofzo (ik zeg maar dingen)?

Ik ben een boek gaan lezen, morgen maar b&b kijken :sweat_smile:

3 likes

Ja dat werkt wel! Mijn ouders hebben de airco bewust op de overloop laten plaatsen zodat ze er zowel boven als beneden profijt van hebben

1 like

Ik heb in maart een auto geraakt bij achteruit inparkeren. Schade formulier ingevuld met die gast. Hij beweerde dat ik bepaalde schade aan zijn auto had gemaakt waarvan ik vermoedde dat de schade al aanwezig was. Maar goed prima, laat een schade expert er maar naar kijken.
Nu bijna een half jaar later nog steeds niks gehoord. Hoe lang kan je zo’n schadeclaim nog indienen?

1 like