Stel je persoonlijke vraag #51

Eeuwig onder de indruk van de mentale gymnastiek van mensen die hier komen posten over influencer x met kind y die haar kind niet zo online zou moeten zetten.

32 likes

Alleen omdat ik het geld voor mijn vaste lasten altijd apart zet, omdat ik anders denk dat ik allemaal geld heb wat ik ineens kan uitgeven (not). Maarja ik heb altijd meer maand over dan geld :skull:

2 likes

Ben nog nooit zo snel op werk geweest als nu in de bouwvak, heeerlie

2 likes

Vrijwillig naar Frankrijk op vakantie:

• Doe ik
  • Doe ik niet

0 stemmers

1 like

Door een andere post van mij net moest ik ineens eraan denken wat zeggen andere mensen eigenlijk.
Als je over je (beste) vriendin spreekt zeg je dan m’n vriendin of 'n vriendin van mij.

Ik dacht hieraan omdat je m’n vriendin ook kan interpreteren als je relatie.

• Ik zeg m’n vriendin
  • Ik zeg 'n vriendin van mij

0 stemmers

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #8

Ben jij dit jaar

• Dikker geworden
  • Dunner geworden
  • Hetzelfde gebleven

0 stemmers

Als je zwanger bent/was en daar quirky over wil doen moet je je bek houden

16 likes

Vakvrouw

3 likes

Nog steeds chubby maar er wel meer content mee :sparkles:

2 likes

Ik ben al tien jaar hetzelfde qua maat/postuur/whatever en ik doe daar niks voor verder dus dit zal mij passen

2 likes

+10 kg aan emotie-eten

5 likes

Twinsies! :smiling_face_with_tear:

5 likes

Gespierder :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Woon jij ergens waar mensen naartoe gaan op vakantie?

• Ja sowieso het stikt hier vd toeristen
  • Hmm het is geen populair vakantieoord maar er komen wel mensen hun vakantie hier vieren
  • Nee niet echt
  • Ja maar wel enkel voor een stedentrip

0 stemmers

1 like

Je pikt de toeristen er altijd uit in de supermarkt.

2 likes

Bij ons begint de zomer pas echt als de eerste camper/caravan zich klem rijdt onder het viaduct :smiling_face_with_three_hearts::sun_with_face:

41 likes

Ik woonde toen ik jonger was in een echt toeristendorp in Drenthe en 's zomers waren er gewoon drie keer meer ‘inwoners’ dan in de winter

1 like

Woon vlakbij t strand en daar zit ook een vakantiepark, dus in de zomer zie je hier veel toeristen en met echt mooi weer staat er altijd file.

En de stad zelf is ook wel toeristische trekpleister.

5 likes

De afgelopen drie steden waar ik heb gewoond waren jaar rond toeristensteden, mn vriend en ik hebben het er na 6 jaar nog steeds wel eens over hoe chill het is dat de stad waar we nu wonen onpopulair is.

6 likes

Hier komen boomers vooral heen om te fietsen.

1 like