Durf te vragen #8

Ik zou hier echt nul moeite voor doen en gewoon weggooien :sweat_smile:

8 likes

Ziet er uit als iets van audio kabels, je kan op Bax-shop kijken wat dat gekost heeft, maar ik denk niet meer dan een paar euro per stuk, dus ik denk niet dat je er veel winst mee gaat halen.

2 likes

Deed hij iets in de muziek? Het lijkt wel zo’n ding waar je geluidsboxen of microfoons op aansluit.

2 likes

Ja, maar ik zit krap en heb geen verstand van dit soort dingen, dus dacht misschien is het meer waard dan ik vermoed.

@Merel oké, bedankt!

@freehugs ja klopt

2 likes

Nee, maar wel een naam zie ik! Switchcraft.

4 likes

Wie heeft er ideeen over hoe je je (goedkoop) verkleedt als zoutpotje? Geen zin om 80 euro uit te geven aan een echt pak.

Don’t ask.

8 likes

Ik zou een wit T-shirt aandoen en dan op een groot stuk wit karton voor en achter (zoals mensen die zo’n reclamebord dragen) het logo/de verpakking van Jozo verven

6 likes

Oud hoeslaken met gat erin voor je hoofd, grote S erop, en petje met aluminiumfolie bekleden? Je kan er ook nog gaatjes in prikken, dat als ke gaat headbangen er echt zout uit komt

Edit: en emmertje met schijfjes citroen? Dat mensen met tequila (en 1 voor jou) naar je toe komen😅

24 likes

Er stond een oproepje op facebook van een moeder die geld nodig heeft voor eten. Ik wilde haar wat eten brengen, maar ze woont net iets te ver weg voor mij. Ik wil nu eigenlijk graag wat geld overmaken, maar alleen anoniem. Het boeit me niets als ze er sigaretten o.i.d. van koopt, ik help toch eenmalig en heb haar al tips gegeven voor andere organisaties. Haar socials zien er legit uit, dus maak me niet zoveel zorgen verder. Iemand tips hoe ik anoniem geld kan overmaken?

1 like

En als je geen hoeslaken hebt werkt een kussensloop ook!

2 likes

Tikkie? Daar zie je volgens mij alleen je naam maar dat kun je misschien wijzigen in de tikkie app?

1 like

Haha leuk dit

3 likes

Heeft iemand ooit de tompouce vlaai van multivlaai geproefd en is die net zo lekker als die van de HEMA?

Fotos!

1 like

Daar dacht ik ook aan, maar je ziet daarna ook je bankrekeningnr… Tenminste, dat vind ik via Google. Ik denk niet dat er een manier is. Ik ga haar morgen een bon opsturen.

Ik kan niet vergelijken, maar ik vind hem wel lekker! Bestel altijd een punt voor verjaardagen

2 likes

Ik vind zelf die van hema lekkerder, maar ook weer niet heel opvallend veel lekkerder hoor! Zou het gewoon doen

3 likes

Ik ben op vakantie in Spanje en ‘s nachts (niet elke nacht, we hebben nog geen routine ontdekt) horen we een gek geluid: het valt het best te vergelijken met een boor die iets in hout schroeft of een slot dat wordt opengeboord. Het is ook maar 1x in de nacht, en we horen geen andere geluiden. Het is ongeveer 5 seconden lang. We zien ook niets in onze tuin of bij de deur. We zitten in een heel klein dorpje waar we eigenlijk nooit iemand zien. Het klinkt echt vanuit buiten. Vorige keren was het rond 4:00 uur snachts, maar net ook rond 00:00 uur. Ik heb echt geen idee maar ik vind het een eng geluid haha iemand enig idee? Zijn er dieren die zulke geluiden maken? Kan het me bijna niet voorstellen, want het klinkt wel mechanisch…

3 likes

Kan het een apparaat zijn? De airco bijvoorbeeld die water afzuigt? Dat maakt ook wel eens een soort trillend geluid

2 likes

Zou kunnen, maar de afvoer van de airco is helemaal aan de andere kant van het huis en het klinkt dichterbij dan dat :thinking:

1 like