Durf te vragen #8

Ik doe het altijd met de app Path, werkt ook heel makkelijk!

3 likes

Hoe heet die app voluit of welk plaatje heeft ie? Want ik krijg dit:

Is het footpath?

1 like

Ik gebruik Komoot! Hele fijne app.

4 likes

En @Virago Het is inderdaad footpath ja, sorry!

4 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Fietsentopic

17 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

Hoe schadelijk is terpentineverf? Ook voor kinderen? Er is op zolder hout mee geverfd, zonder dat we wisten. Hele huis stinkt… is het op lange termijn ook nog schadelijk? Want is hout in onze nieuwe slaapkamer

1 like

Dit kan zeker nog maanden slechter zijn voor de gezondheid. Mijn tip is emmers met zout water neerzetten. Het zout kan als het goed is de schadelijke stoffen opnemen en zo de slechte geur neller verwijderen

Pffff ik baal hier zo van… op waterbasis is ook gewoon goed

2 likes

Ik zou heeel goed ventileren. Misschien een nachtje of 2bij familie slapen oid als de geur echt sterk is. Zou na 1 a 2 weken wel weg moeten zijn.

Nadeel is dat terpentineverf wel kan vergelen binnenshuis, omdat er geen UV op komt.

Ja en het lelijke is dat hij achteraf zei dat juist op waterbasis gaat vergelen… terwijl ik online overal lees anders

Pff echt onnodig. Zal ook wel last hebben van zijn longen om daar zoveel mee te werken.

3 likes

Heb nu ook gezegd dat de rest niet meer op terpentinebasis mag. En door de regen kunnen de ramen ook niet wijd open

3 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Date ideeën

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Koffie is leven

Bestaat er een leuk spelletje of een app ofzo om topografie te oefenen? Ik voel me altijd zo’n domme sukkel als ik de hoofdstad van een land niet weet of niet weet waar een land ligt ofzo, maar sommige dingen zijn gewoon compleet uit mijn geheugen verdwenen sinds topo in groep 7. En lijkt me wel een leuke bezigheid, beetje duolingo maar dan anders

7 likes

Ik heb heel wat meer van de wereld leren (het)kennen door GeoGuessr.

5 likes

Alles op Sporcle. Heb pas nog alle landen in Afrika geleerd daarmee

2 likes

Ik heb mijn telefoon heel lullig laten vallen en nu is de helft van mijn scherm gebarsten. Maakt het nog heel erg uit waar/door wie je dat laat vervangen of kan iedere random persoon met een telecomwinkeltje dat wel? Het gaat om een iPhone 11 en ik woon in Amsterdam, mocht iemand nog specifieke tips/afraders hebben

1 like