Durf te vragen #8

Er is een deel uit gegaan ja, maar we verkopen nog wel een paar producten. Ligt wel aan de winkel, want kleinere winkels hebben een minder groot assortiment dus wellicht helemaal geen aussie meer

3 likes

11 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Zo, duurde ff tot in me opkwam dat er een conditionermerk was met die naam en niet alleen trainingspakken haha

5 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Whaha jesus, ik sterf nog liever dan dat ik daarin moet rondlopen.

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Hij is nu te bestellen op de website!

Ik zag het toevallig net en toen ging ik op het forum zoeken naar reviews en toen zag ik jouw bericht :slight_smile:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Aangezien dit toch een dtv topic is, waarom worden dingen zo direct gesplitst naar een ander (totaal niet ‘populair’) topic? Dit topic is toch vrij algemeen…
Had ook al even gezocht met de zoekfunctie maar vond niet echt wat en neem ook aan dat minder mensen het slapen/avondrituelen topic lezen. Was vooral benieuwd naar de ervaring van een bepaald product? @Lula

7 likes

Als je niet weet waar je de vraag kan stellen kom je er vaak wel met de zoekfunctie uit. En in dat topic is de kans groot dat de vraag al eens gesteld is ook al is het een wat minder populair topic. Als iemand daar een bericht heedt geplaatst zie je dat trouwens gewoon op de homepagina dus grote kans dat mensen het wel aanklikken en lezen.

5 likes

In rotterdam staan de fysiek in de winkel :slight_smile:

Jaa! Ik las dat ze weer online beschikbaar zijn, dus heb gisteren direct besteld :grin:

2 likes

Drop, chocolade en amandelen, i love it en ook in deze combinatie. Dan moet je denken aan chocolade amandelen met drop poeder eroverheen. Ik koop het altijd bij sostrene grene maar daar komt het in zakjes van 60 gram en ik ben op zoek naar een grotere hoeveelheid. Er was een tijdje wel van Venco volgens mij drop en chocoladeballen maar die zijn uit het assortiment en hadden ook geen amandelen. Kent iemand van die chocolade amandelen in zoethout/salmiak poeder, en waar je ze in grotere hoeveelheid kan kopen?

4 likes

Misschien bij die ene dropwebshop waar het halve forum toen zure dingen kocht? Annekes snoep ofzo was dat toch

1 like

Annekes zoetwaren :smiley:

2 likes

Deze combinatie klinkt lekker maar tot nu toe ben ik het nooit tegengekomen… je hebt bij de Etos en bij de apotheek het merk Meenk die verkopen ook chocolade drop, helaas zonder amandelen

3 likes

Als er iemand bij de primark komt… zal die dan voor mij willen kijken de naar de Stitch onesie bij de primark in maat 8/9?

In Arnhem hebben ze hem niet meer en op vinted helaas ook niet. Ik betaal vooruit. En uiteraard met verzendkosten.

Volgens de site is die vooral in Hilversum op voorraad. Zover die klopt want Arnhem zal hem ook nog hebben en daar was die niet meer.

Je mag mijn insta of 06 vragen in dm voor snellere communicatie. Thanks

2 likes

Waarom post je dit hier, dit hoort toch overduidelijk niet in dit topic

2 likes

Scusi… gaat vaker mis idd bij mij. Excuses

2 likes

Ik kan morgen voor je in Groningen kijken