Jaa! Ik las dat ze weer online beschikbaar zijn, dus heb gisteren direct besteld
Drop, chocolade en amandelen, i love it en ook in deze combinatie. Dan moet je denken aan chocolade amandelen met drop poeder eroverheen. Ik koop het altijd bij sostrene grene maar daar komt het in zakjes van 60 gram en ik ben op zoek naar een grotere hoeveelheid. Er was een tijdje wel van Venco volgens mij drop en chocoladeballen maar die zijn uit het assortiment en hadden ook geen amandelen. Kent iemand van die chocolade amandelen in zoethout/salmiak poeder, en waar je ze in grotere hoeveelheid kan kopen?
Misschien bij die ene dropwebshop waar het halve forum toen zure dingen kocht? Annekes snoep ofzo was dat toch
Annekes zoetwaren
Deze combinatie klinkt lekker maar tot nu toe ben ik het nooit tegengekomen… je hebt bij de Etos en bij de apotheek het merk Meenk die verkopen ook chocolade drop, helaas zonder amandelen
Als er iemand bij de primark komt… zal die dan voor mij willen kijken de naar de Stitch onesie bij de primark in maat 8/9?
In Arnhem hebben ze hem niet meer en op vinted helaas ook niet. Ik betaal vooruit. En uiteraard met verzendkosten.
Volgens de site is die vooral in Hilversum op voorraad. Zover die klopt want Arnhem zal hem ook nog hebben en daar was die niet meer.
Je mag mijn insta of 06 vragen in dm voor snellere communicatie. Thanks
Waarom post je dit hier, dit hoort toch overduidelijk niet in dit topic
Scusi… gaat vaker mis idd bij mij. Excuses
Ik kan morgen voor je in Groningen kijken
Graag lief van je!
Op de website staat al dat hij in groningen uitverkocht is, bijna in elke plaats eigenlijk
Kan zijn dat ze hem aanvullen, woon er dichtbij en moet morgen toch in die straat zijn haha
Ik heb een QR code voor mijn retour pakketje voor DHL. Dus geen fysiek label. Weet iemand of ik deze ook mee retour kan geven bij Picnic?
Ja de qr code kan je uploaden in de picnic app volgens mij!
Ah ja, ik zie nu inderdaad dat ik handmatig de code kan invoeren. Heb het pakketje dus in ieder geval kunnen aanmelden! Even kijken hoe het morgen verder gaat. Thanks!
De bezorger heeft een apparaat waarmee hij de qr-code kan scannen. Ik stuurde zo ook een pakket terug een paar weken geleden.
Voor de mensen met Disney+, kunnen jullie de grootte van de ondertiteling aanpassen?
Voorheen kon ik dat (audio en ondertiteling en dan instellingen) maar die optie staat er nu niet meer bij?
Heb het even gecheckt, heb die optie inderdaad niet.
Ah lief dat je het hebt gecheckt, dankjewel!
Ik snap niet waarom ze die optie weg hebben gehaald. Mijn oude ogen kunnen het niet aan haha
Ik ben echt te oud voor mini ondertiteling, dus even contact gehad met de klantenservice. Mocht iemand toevallig hetzelfde probleem hebben: alleen als je via je computer met Google Chrome kun je de grootte van je ondertiteling aanpassen.