Ik heb destijds wel de oude tv van mijn ouders meegenomen bij het ophalen van hun nieuwe, maar het makkelijkste is natuurlijk om het aan de winkel in kwestie te vragen.
Ja dat is inderdaad wel net zo praktisch, dankje
Ik wil kip paneren; eerst bloem met kruiden, dan ei en panko. Alleen mān bloem is op en kan niet naar de winkel. Kan het zonder bloem of zelfrijzend bakmeel als vervanging?
Zelfrijzend bakmeel heb ik al vaker gebruikt. Merk eigenlijk vrij weinig verschil
Heel specifieke vraag maar weet iemand toevallig of er cijfers zijn over de totale verharde oppervlakte van Nederland? Van andere landen vind ik deze wel en ik heb vergelijkingsmateriaal nodig voor een beleidsdocument hier in BelgiĆ« maar krijg niets gevondenā¦
Ik heb even snel gekeken en vond dit uit 2020.
Van de totale oppervlakte van Nederland is 54 procent (2,2 miljoen hectare) in gebruik als landbouwterrein, en 13 procent (0,5 miljoen hectare) als bebouwingnoot1 en verkeersterrein. Bebouwd terrein bestaat voornamelijk uit woon- en bedrijventerreinen.
Hoe wordt de Nederlandse bodem gebruikt? - Nederland in cijfers 2020 | CBS.
Is van het CBS.
en @Desalnietteplus
Merci! Ik geraakte er niet direct uit omdat ik de structuren in Nederland niet goed ken.
Toevallig afgelopen week nog bij rijles besproken en daar kreeg ik het advies om de gebruikelijke snelheid te rijden als er echt niemand aan het werk is, maar dus wel goed opletten of ze niet ergens verderop bezig zijn.
Als je het idee hebt dat de borden er voor niks staanl kan je dan niet contact leggen met de wegbeheerder? Ik zat al wat te googlen en kan wel vinden waar je ziet wie welke weg beheert maar ik kan niet vinden of je daar nou contact mee kan leggen.
Ja wij hebben die 4 seizoenen, ook met black Friday gekocht. Het dunne dekbed is wel echt wat aan de koude/ dunne kant. Liggen nu onder de dikke en gaan de dunne er denk ik van het weekend op doen (maar slapen met het raam open in de winter dus zal tussen de 10 en max 16 graden zijn in de slaapkamer). Wel echt een van de betere aankopen geweest.
Ik heb voor het eerst een leren jas en die wil ik beschermen. Ik zie van allerlei sprays en smeermiddelen. De jas is zwart (met witte accenten), maar de kleur is nog goed. Kan ik dan beter transparante nemen om niet te knoeien op het wit of toch zwarte? En wat is dan het verschil tussen impregneerspray en ledervet?
Impregneer is denk ik om waterafstotend te maken en vet om het leer soepel te houden zodat het niet gaat scheuren
Oke dus als ik er niet mee in de regen ga lopen is vet voldoende? Of zijn er betere middeltjes inmiddels dan vet?
Wat doe je met overgebleven taart van een verjaardag? Ik heb 3 halve vlaaien over
Als het netjes uitziet meenemen naar je werk? Anders invriezen? Weggeven aan de buren?
Morgen mee ontbijten, lunchen en dineren
Nog een paar dagen van genieten??