Ja, bij ons zien die filialen van Pearle er ook gedateerd uit, maar de monturen zijn wel gewoon van nu gelukkig haha.
Ik heb wisselende ervaringen met Pearle. “Mijn” Pearle is een franchisenemer en daar kan ik bij problemen zo binnenlopen en kan je ook zonder uitnodiging een meting laten doen.
Heb een keer irritaties aan mn ogen gehad, ben toen naar de Pearle in de stad waar ik werk gegaan in de pauze met diezelfde verwachting en daar wouden ze wel helpen maar dan moest ik een afspraak maken en dat kon pas drie dagen later. Toen vervolgens “mijn” Pearle gebeld en daar kon ik direct langskomen na werktijd (en maar goed ook want ik bleek een dubbele oogontsteking te hebben en ben een dag later ook op aanraden van Pearle doorverwezen naar de oogarts in het ziekenhuis).
Dus ja het verschilt echt per vestiging!
Oke ik heb een domme; Ik wil nieuwe gordijnen en nu heb ik de breedte opgemeten strak van muur tot muur. Alleen nu ga ik opeens twijfelen, het gordijn moet natuurlijk plooien, moet je dan niet extra cm’s incalculeren of doen ze dat bij het bedrijf die het maakt gewoon automatisch? Zo dom, heb ook heus wel eens eerder gordijnen besteld maar heb even error en er gaat al vanalles mis deze verbouwing dus moet dit even dubbel checken 🫠
Dat hangt ervan af hoe het bedrijf wil dat je het doorgeeft qua maten haha. Ik heb het wel eens gehad dat ik zelf 1,5 x of 2 x de afstand moest doorgeven, maar ook wel eens dat je gewoon de daadwerkelijke afstand moest doorgeven. Dus daar is niet echt een goed antwoord op te geven. Heb je online besteld? Dan kun je hey nakijken in het formulier dat je hebt ingevuld lijkt me
Leen Bakker en Kwantum hoef je het (in de winkel) niet zelf te berekenen. Muut tot muur is dan genoeg.
Gadver.
Een grote
Eentje die in een spoiler hoort
Haha sorry geen rekening gehouden met tere zielen 🩵
Tere zielen? Gewoon tering grote gore foto.
Valse wolfsspin denkt Google Lens. En ik denk het ook zo te zien.
Zit ie in je huis?
Jaa inderdaad, ik wil Kwantum gordijnen dus ga maar gewoon naar de winkel, kan ik ook niets verkeerd doen haha
Ja ik heb dus nog niet besteld en de meetinstructies gelezen maar er staat niet specifiek iets in over mijn vraagstuk. Ik ga maar gewoon naar de winkel, lijkt me het makkelijkst!
Ja, die had ik ook gevonden maar twijfelde omdat hij wel die vampier heeft maar niet de zwarte vlek eronder. Maar denk dat je gelijk hebt!
Hij zit idd in huis en heb misschien ook al een baby gespot… Vind spinnen eigenlijk altijd wel mooi/fascinerend maar denk dat ik deze wel even uit ga zetten.
Kwantum heeft een inmeetservice, kostte destijds €35 en als je dan gordijnen koopt vervalt die €35 dus dat vond ik het echt meer dan waard! Mochten er dan dingen toch niet kloppen heb jij het iig niet fout gedaan.
Dan moet je op zoek naar het nest want alleen die grote uitzetten heeft dan geen zin
Ja, snap ik, maar dat zit waarschijnlijk ergens in een kier verborgen. En misschien was dit wel de eerste/enige dus beter wel even verhuizen
Ja hopelijk was de vermeende baby wat anders
Ik heb het gehad met een andere soort en ze bleven maar komen echt het lijkt alsof ze niks nodig hebben om van te leven ook