Durf te vragen #8

Een beetje midden vooraan vond ik kleine zaal gewoon prima hoor. Maar heb in grote en kleine zaal dingen gezien incl lichtprojecties, dus werd hele zaal er in meegenomen. Vond de kleine zaal juist wel iets liefs hebben.

2 likes

Ik ga meestal naar de kleine zaal, maar dat ligt ook wel aan wat je zelf mooi vindt! Ik luister persoonlijk vaker naar kamermuziek en ik voel ook echt meer emotie bij kleinschalige concerten dan bij een groot orkest. Als je een beetje vooraan zit voelt het ook best wel persoonlijk, dat vind ik heel fijn. Als de muziek je aanspreekt zou ik gewoon gaan, dat is uiteindelijk het belangrijkste!

2 likes

Ja! Is toevallig een zondagochtendconcert dat ik nu op het oog heb. Dank allemaal voor de reacties! Heb ik zeker wat aan. Ik ga dit in ieder geval sowieso doen en dan houd ik de grote zaal nog een keer tegoed :raised_hands:t3:

@Rozevarken Ja snap wel echt wat je bedoelt, dat was ook precies waar ik over twijfelde maar gezien ik echt een totale newbie ben op dit gebied, heb ik ook nog geen andere concertzalen meegemaakt dus zal ik ‘t denk sowieso wel indrukwekkend vinden?!

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Fietsentopic

Ik ben benieuwd of iemand een tip heeft voor een massage workshop voor rug/schouders. Liever niet een hele theorie les, maar praktisch op elkaar oefenen met wat makkelijke technieken die je dan leert (en hoop dus dat dit binnen max drie uur kan, anders krijg ik mijn man echt niet mee).

1 like

Misschien weet iemand dit maar ik ben op zoek naar de naam van een theorie voor dat hele kleine keuzes je leven soms op hele grote manieren kunnen beïnvloeden. Bijv. als je op je vaste route een bepaalde andere afslag neemt en je komt daar je grote liefde tegen. Daar is een naam voor maar ik kom er maar niet op haha :smiling_face_with_tear:

2 likes

Butterfly effect

5 likes

Jaaa dankjewel!

4 likes

Zoals al eerder aangegeven, het zondagochtendconcert in de Grote Zaal. Deze worden bewust geprogrammeerd met toegankelijke muziek en duurt altijd rond een uur, dus niet te lang. De steer is ook altijd wat gemoedelijker dan tijdens de avondconcerten.

Volgende week heb ik voor onze vriendinnen-avond een karaoke kamer geboekt (elke 3 maanden doen we een etentje + iemand regelt een verassingsactiviteit). En ik wil wat accessoires meenemen, maar ben een beetje inspiratieloos. Heb een plaksnor (voor tijdens queen), een boa en een Dolly-Parton achtige blonde pruik, maar wil nog wat meer. Iemand leuke ideeën?

3 likes

Op karton een elektrische gitaar /saxofoon tekenen en uitknippen? Of een ukelele lenen? 2D gitaar is al luxer dan luchtgitaar.

2 likes

Een cowboyhoed!
Een kleine opblaasband of zo van een flamingo?
Zo’n bril met van die spijlen?

2 likes

Heb je een So Low in de buurt? Daar heb je alle mogelijke inspiratie hiervoor in het echt voor je in het schap.

4 likes

Ohhh ja goeie, leuk. Ik ga aan de knutsel. En heb van de kinderen ook nog zo’n kinder keyboard die kan ook mee!

@Alicent cowboyhoed heb ik nog liggen en voor die andere dingen ga ik even speuren bij de So Low. Das ook een goeie, thanks @Eline_A!

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Noord-Holland

Ik zie steeds deze reclame voorbij komen

Maar wat is dat flubbertje slijm nou bij haar borst?

Lijkt op passievrucht, zit ook op haar vingers

5 likes

Oh ik zie het nu! Mysterie opgelost :laughing:

1 like

Nou, het nut ontgaat me totaal, ziet er toch ranzig uit dit. :face_vomiting:

13 likes

Ja ik snap het ook niet maar ik weet iig wat het is nu :sweat_smile:

4 likes