Durf te vragen #8

10 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Even terugkomend op theaterstuk District 12.
Ik ben gisteren geweest en vond het echt geweldig!
De raadsels op internet (die je voor af kan bekijken en ik gedeeld heb) waren 7282922x moeilijker dan de raadsels tijdens het theaterstuk zelf.
Hadden hem vrij snel door en helemaal goed :sunglasses::confetti_ball:
Ze spelen nog tot mei geloof ik, dus als je de kans hebt: zeker heen gaan!

8 likes

kent iemand artiesten die werk in opdracht maken? mag illustratie of schilderij, liefst duidelijke lijnen met kleur qua stijl. mogen ook tattoo artiesten zijn die ook los werk maken.

ik vind Bob Mollema heel vet en weet dat die custom illustraties maakt (bijv van huisdieren): https://www.instagram.com/bobmollema/

moet je wel net een leuk stijltje vinden!

3 likes

verkoopt de Normal mitchum deo?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic

Ik heb ze daar nog nooit gezien helaas.

2 likes

Kellys expat shop wel

2 likes

11 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic #2

Is er nog een manier om gratis muziek te downloaden? En dan het liefst lange mixtapes oid. Ik heb een mp3 speler zonder bluetooth functie en ik heb via spotify 2 mixtapes kunnen vinden die downloadbaar waren maar die ben ik nu inmiddels wel zat.

Kun je niet iets van Youtube naar MP3 omzetten? Dat kon “vroeger” wel iig.

4 likes

Dat soort websites bestaan nog steeds!

3 likes

Soundcould misshien?

2 likes

Oh ik zie dat ik spotify schreef maar dat was soundcloud dus :joy: kan weinig downloadbare dingen vinden helaas

3 likes

Ik kan alleen dat ene programma nog herinneren waar je 100 virussen mee binnen haalde :joy:

Oh haha jammer
Dat is de enige site die ik kan bedenken waar dat soort dingen misschien op staan

1 like

soulseek

4 likes

Of Limewire haha daar kwam altijd zoveel troep mee binnen

6 likes

Ja als je pech had begon je liedje met “I did not have sexual relations with that woman”

20 likes

Ik ben nog uit de tijd van de OG: Napster

14 likes