Ondergoed-topic

Absoluut tezenis!

6 likes

Zijn dit niet dezelfde als die van Intimissimi? Die kruipen iig wel in mijn ronde billen @Velours en als je naar dit model kijkt, zitten ze bij haar ook al een beetje te kruipen.

1 like

Ik draag deze graag! https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/slip/dames-tailleslip-micro-rib -lichtbruin-19640675LIGHTBROWN.html

Superzacht en nergens randjes. Ik heb ook ronde billen en ze kruipen een heeeel klein beetje op, maar niet op een vervelende manier.

Nu ik hier toch ben: ik zoek een nieuwe zwemtop voor baantjes trekken. Het broekje dat ik heb is nog goed, maar mijn topje begint te klein te worden door spieropbouw. Ik wil een soort bralette, maar wel met een fatsoenlijke sluiting en geen strikbandjes. Heeft iemand tips?

Ik weet niet of het dezelfde zijn, ik heb alleen die van tezenis. Bij mij kruipen ze niet in de billen maar dat is natuurlijk per lichaam verschillend. Heb geen platte billen maar ook geen grote billen

1 like

Bedoel je dan deze?

Hmm heb liever een wat bredere band aan de zijkanten maar niet dat wat ze bij high waist hebben. Lastiggg

1 like

Iemand tips voor een fijne strapless bh voor een grote cupmaat en dat toch alles beetje op z’n plaats blijft onder de 50 euro?

1 like
1 like

Wat voor BH (qua model) zie je nu het minst goed onder een strak t-shirt.

Ik heb ook vaak dat ik dan een simpele basic voorgevormde BH koop en dan gaan na het wassen de randjes ineens omvouwen.

Iemand tips? (B/C)

Mogelijk draag je dan niet de juiste maat.

2 likes

Ja, die kans zit er ook in hoor. Wil me ook deze week even ergens laten opmeten.

Ik heb dus 1 (donkere helaas, ben op zoek naar beige) BH die mij perfect zit, alleen heb ik de maat eruit geknipt. :joy:

1 like

Voor mij werkt een millenial-hemdje tussen bh en T-shirt toch het beste, bij mij zie je toch ook vaak die rand. En anders zo’n model, denk ik:

1 like

Weet je het merk nog wel? Want misschien heeft Bratabase (website) hem in de database.

Qua opmeten dat kan je ook gewoon in alle rust thuis doen met de A Bra That Fits rekenmachine als je een meetlint hebt. Die heb ik onlangs ook weer met gewichtsverlies geraadpleegd want niks paste meer en ja logisch nu achteraf, 2 cupmaten gekrompen.

Beige zie je bij mijn spook huidskleur nog altijd wel dus dan zoek ik altijd juist iets knalroods of lichtroze, dat kan ook goed werken in mijn geval.

@Rozabella ik ben blij met de Deco van Panache!

2 likes

Ik kwam hier vaak het merk Tezenis tegen en ben ook op hun website gaan kijken. Ik vind hun ondergoed mooi maar zie dat het wel vaak op maximaal 30 graden mag worden gewassen. Ik zou het het liefst op 40 graden wassen. Zijn er hier misschien mensen die dat hebben gedaan? Blijft het dan een beetje mooi?

Ik was soms op 50 graden. Blijft bij mij gewoon mooi.
Ik heb dan vooral het katoenen ondergoed.

1 like

Oh ja dat was misschien goed om erbij te zetten, ik snap dat je ondergoed met veel kant beter niet al te warm kunt wassen haha

Thanks voor je reactie :slight_smile:

2 likes

Ik was zelfs op 60 graden haha, tot nu toe niks mee gebeurd. Ik vind het echt goor om ondergoed op 30 graden te wassen.

4 likes

Ja ik ook! Vandaar de vraag. Goed om te horen dat het bij jullie beiden goed gaat, ik ga een bestelling plaatsen!

2 likes

@Ginger Ik ook op 60 graden, maar dan meestal de eerste twee of drie keer op 30 graden en daarna pas 60, dan gebeurt er (bij mij) zelfs met kant vrij weinig.

3 likes

Goeie, ik ga dat ook uitproberen

2 likes

Ik draag al jaren alleen maar die naadloze van Tezenis, zowel de katoenen als die gladde elastische en was altijd op 60 graden. Heb het idee dat de katoenen het minder lang volhouden dan die andere, maar weet niet of dat aan het wassen ligt of dat ze in ‘t algemeen wat minder sterk zijn

2 likes