Dit faalt bij mij altijd want een boekje sleep ik niet altijd mee of vergeet ik weer. Ik gebruikte Google Keep hier altijd voor en sinds kort de betaalde app familyplanner met mijn man.
In Nederland zijn een paar filialen van een nieuwe supermarkt (oorspronkelijk uit Duitsland). Heel goedkoop en grote partijen. Weet iemand de naam?
Medikamente Die Grenze, komt overigens niet uit Duitsland maar op de Nederlandse grens😜
Die Grenze! Dat zocht ik idd!
Haha had net een bewerking gedaan. Ik wist dat een deel van de naam was weggevallen, had het verkeerde deel weggelaten😂
Bullet journal?
Is niet echt een supermarkt hoor, meer een drogisterij die vooral restpartijen op koopt
Een familielid heeft een kutdiagnose gekregen en is nu aan de chemo. Houdt van koken maar dat gaat nu dus niet. Ik wil iets liefs sturen maar verder dan een kaart kan ik het niet bedenken. Heeft iemand ideeën? Zo’n sterkte geurkaars is het niet voor hem denk ik.
Misschien iets voor het tijdens het lange wachten in het ziekenhuis zoals een boek, puzzelboek, tijdschrift
Veel sterkte trouwens!
Is er iemand die member is bij Bestsecret en mij een uitnodiging wil sturen?
Ik zou vooral gewoon werk maken van de kaart! Het is lastig in te schatten wat fijn is als iemand ziek is en kleinigheidjes zijn niet per se heel leuk. Wat wel heel leuk is is een lief kaartje met een eerlijke tekst. En dan over twee weken nog eentje, en over een tijd nog eentje. Iemand die dichtbij me staat is heel jong heel ziek geworden en het gaat echt vooral om dat mensen aan je denken en blijven denken.
Ik stuur je een pb!
Ik vind het idee van @Evenveel goed! Kruidvat heeft nu ook een actie dat je voor een tientje een tijdschriftenvoucher kan kopen. De ontvanger kan uit verschillende tijdschriften kiezen, 3x een maandblad of 6x een weekblad.
Je kan dan ook de site en vouchercode om het in te wisselen in de kaart zetten.
https://www.kruidvat.nl/tijdschriftenabonnement-voucher/p/4625027
Ik heb zulk soort schoenen, maar zonder sok zijn ze net iets te groot. Wat voor zooltje zou ik erin kunnen doen om ze wat strakker te laten zitten?
Bij mij helpt zo’n dik hakstukje dan, een hielkussentje.
Gewoon zon badstof zooltje van de hema of van haren ofzo is prima hiervoor!
Hebben jullie een aanrader voor een ereader met fysieke knoppen? Ik ken zelf alleen het merk kobo maar zie dat die dat niet heeft
De Kobo Libra heeft wel fysieke knoppen, of bedoel je dat niet?
Pocketbook Era heeft ook fysieke knoppen
@Clarity: ja ik heb de Kobo Libra, echt een top ding en die knoppen zou ik niet zonder willen.