H&M
Bekijk deze ÃNGSLILJA van IKEA
Hier heb je wat meer informatie:
Dekbedovertrek en 2 kussenslopen, donkerroze, 240x220/60x70 cm
https://applink.ikea.com/tY8M9r9M4w--40537631--nl--nl
Ik vind deze echt heel fijn
Ik ben op zoek naar een enigszins betaalbare maar wel goede nachtkijker. Heeft iemand misschien een tip? Budget 150-250 euro.
Ik ben zelf absoluut geen wildspotter en kom via Google vooral wat shady dingen tegen. Dus ik ben benieuwd of iemand hier goede ervaringen heeft met een bepaald merk of model
Zijn er ook handschoenen die je handen ook echt warm houden? Mijn handen bwvriezen alsnog door die ik nu heb
Ja hoor, meer dan genoeg! Misschien bij een outdoorwinkel kijken. Iets wat water- en winddicht is. Of fleecehandschoenen met Thinsulate, dat is ook heerlijk warm. Wil je concrete tips en zijn er dan nog eisen?
Elektrische handschoenen?
Toen ik nog veel fietste had ik dunnere (wollen) handschoenen en wanten eroverheen om de warmte vast te houden. Dat werkte best goed!
Dit ja. Ik vind wanten (ik heb van die waterdichte ski-wanten) alleen werken als je al warme vingers hebt, en dat is gewoon niet altijd zo in deze kou. Met een wollen handschoen erin voel je iig je eigen koude vingers niet zo akelig tegen elkaar
Eens maar als je veel fiets of wandelt terwijl je spullen vast houdt zou ik gaan voor beide of alleen handschoenen. Ik merk zelf dat ik met wanten aan veel minder grip heb een dat is soms heel vervelend.
Weet iemand of ze Zara cadeaukaarten verkopen bij ah? Was bij de Kruidvat maar daar helaas niet
Volgens mij kan die alleen bij Zara zelf
@Canvastas @Acquiesce @Doperwtje @Merel @Tumtum @Monica nog bedankt voor al jullie tips! Had het hem van tevoren gevraagd en hij vond het prima dus heb gekookt en alles is goed gegaan
!
Ik organiseer in december een quiz voor een collega, en wilde Kahoot gebruiken maar zie dat dat nu betaald is. Ik wil best wat betalen, maar hier zie ik alleen de optie om op jaarbasis te betalen en dat vindt ik te veel.
Heeft iemand tips voor soortgelijke programmas waarmee je een leuke/speelse quiz kan organiseren voor een groep van ~60 mensen?
Mentimeter misschien?
Wooclap? Mijn werk heeft daar een abonnement op, maar ik geloof dat het ook gratis kan.
Ahaslides heb ik ook wel eens gebruikt, daar kon je toen voor 1 evenement betalen.
Weet iemand misschien wat de door de Consumentenbond best geteste noodradio is (voor een noodpakket)? Mag ook door een andere betrouwbare partij dan de Consumentenbond zijn.
Wayground heb je ook nog, heette eerst Quizziz. Wel anders dan Kahoot, want ieder speelt op zijn eigen scherm en in eigen tempo. Je kan wel heel veel zelf instellen en je kan ook allerlei spel-elementen aan zetten, zoals elkaar dwars zitten, punten van elkaar afpakken etc.
Ik heb laarzen besteld en heb dikke kuiten. Ze gaan precies dicht, als in sluit helemaal aan. Dus geen overhangend stuk kuit ofzo, maar ook geen gapend gat tussen de laars en mijn kuit. Wat vinden jullie? Moet er een stukkie ruimte zijn of mogen ze aansluiten zolang t niet knelt?
Ik vind het juist mooi als het precies aansluit. Heb zelf altijd veel te veel ruimte over en vind dat heel afleidend.